خنده به کمپ آبی ها برگشته، دعوا می کنیم


سرویس خبر شماره: 1897129
آوریل 03, 1402 در 03:57 ب.ظ
10.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

باشگاه استقلال در حال حاضر درگیر پرداخت بدهی استراماچونی است و اگر تا 20 فروردین این کار را انجام ندهد یک پنجره نقل و انتقالاتی را از دست می دهد و از طرفی مجوز حضور حرفه ای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تایید نمی شود. و طبیعی است که این روزها پرداخت بدهی استراماچونی اولویت باشگاه باشد. با این حال ریکاردو ساپینتو در پایان بازی با فولاد تصریح کرد که باید به او و تیمش هم فکر کرد چرا که آنها در حال انجام ماموریت مهمی هستند و انجام این ماموریت بدون انجام تعهدات باشگاه ممکن نیست. ساپینتو به خبرنگاران گفت: بازیکنان مشکلات مالی داشتند و حتی برای حل این مشکلات خودروهای خود را فروختند.

1834753

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که آبی پوشان مدعی قهرمانی در لیگ برتر و حذفی هستند و سوپرجام را نیز در ابتدای فصل به جمع افتخارات این تیم اضافه کرده اند، اما درصدی از سهم خود را دریافت نکرده اند. قرارداد و همچنین حق بیمه آنها قبل از عید. . استقلال قبل از عید یک برد بزرگ مقابل تیم های گل گهر و فولاد به دست آورد و این دو برد باعث شد در کورس قهرمانی باقی بمانند و حتی در جدول رده بندی از پرسپولیس پیشی بگیرند. در چنین شرایطی هواداران آبی پوش فکر می کردند که علاوه بر دریافت پاداش ویژه برای این دو بازی، درصدی از قرارداد خود را دریافت خواهند کرد اما به دلیل مشکلات مالی تیم، دستان خالی به خانه بازگشتند.

آیا باشگاه استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت می کند؟ آیا باشگاه استقلال به بحران مالی بازیکنانش پایان خواهد داد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم. اما در هر صورت، شرم آور است که تیم خوب ساخته شده توسط ریکاردو ساپینتو به بهانه مشکلات مالی از لیگ برتر و جام حذفی قطع شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکنان استقلال 24 ساعت قبل از عید تمرین را متوقف کردند و این اعتصاب یک روزه نشانه اعتراض به مشکلات مالی این تیم بود.

خنده به کمپ آبی ها برگشته، دعوا می کنیم

این مشکل باعث اختلاف بین تیم و باشگاه شد و باشگاه برای مقابله با این بحران فقط با یک نفر برخورد کرد: عارف غلامی. بازیکنان استقلال با حمایت از عارف غلامی اعتراض به مشکلات مالی این تیم را رفتار همه اعضای تیم و نه یک نفر اعلام کردند و در نهایت بازیکنان اعلام کردند که برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و هدفشان کاری از پیش نمی برند. برای خوشحال کردن هواداران تیم است و امروز آنها با خنده و تمرین خوب به اردوی تیم بازگشتند.

1834751

با توجه به بازی های حساس استقلال در 7 هفته اخیر لیگ برتر و همچنین بازی های پلی آف جام حذفی، به نظر می رسد بازیکنان تصمیم گرفته اند نسبت به مسائل مالی خود رفتار منفی نشان ندهند تا ببینند باشگاه برای پرداخت پاداش و درصد چه اقداماتی انجام خواهد داد. فصل گذشته یکی از دلایلی که استقلال بعد از 9 سال قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت حساسیت فرهاد مجیدی به مسائل مالی و پرداخت به موقع پاداش و درصد به بازیکنان و بازیکنان همه اعضای تیم بود.

1834752