خنده های باورنکردنی بدشانس ترین جوان لیگ (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سبحان خاقانی یکی از بدشانس های استقلال در فصل جاری بوده است. او در اولین روز تمرین لیگ بیست و دوم دچار پارگی رباط صلیبی شد و مجبور شد زانوی خود را به چاقوی جراح بسپارد و ماه ها از زمین مسابقه دور بود.

بدون شک هافبک مورد علاقه فرهاد مجیدی در استقلال برای فصل آینده انگیزه زیادی خواهد داشت. او امیدوار است خیلی زود در مسابقات قهرمانی ایران پیشرفت کند و سعی کند در راهی که در پیش گرفته است پیشرفت کند.

1882451
1882452

عکاس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک 24 ساله استقلال با وجود اینکه فرصت بازی پیدا نکرد اما بعد از گل محمدحسین مرادمند خوشحالی باورنکردنی از خود نشان داد.

هافبک جوان استقلال پس از گلزنی به پرسپولیس شادی وصف ناپذیری را به نمایش گذاشت.

خنده های باورنکردنی بدشانس ترین جوان لیگ (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1941464
12 ژوئن 1402 ساعت 09:00
7.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شکوه و شادی که ماندگار نشد

خوشحالی خاقانی البته زیاد طول نکشید و او هم مثل همه استقلالی ها دقایقی بعد طعم تلخ شکست را چشید و نظاره گر جشن قهرمانی پرسپولیس شد.

خاقانی در اوایل نیم فصل به تمرینات استقلال پیوست و آماده بود زودتر از حد انتظار به میادین بازگردد. انتظار می رفت او همیشه در لیست بازی استقلال قرار بگیرد اما به دلیل مشکلاتی که با مدیریت قبلی استقلال داشت، کارت بازی او صادر نشد.

وقتی استقلال در دقیقه 10 وقت اضافه گل تساوی را به ثمر رساند، خاقانی روی نیمکت به طرز باورنکردنی خوشحال بود و اگر ورزشگاه خالی می شد احتمالاً خنده هایش تمام ورزشگاه را پر می کرد.

اما پس از نظارت حجت کریمی در باشگاه استقلال، وی کارت بازی خود را دریافت کرد و پس از بازی با مس رفسنجان توانست در این تیم به میدان برود اما این شانس توسط ساپینتو به او داده نشد.

خاقانی به امید اینکه بتواند دقایقی در آخرین بازی فصل به میدان برود و طلسم بازی نکردن خود را بشکند، در لیست 20 نفره استقلال مقابل پرسپولیس در فینال پلی آف قرار گرفت. اما با توجه به شرایط بازی اخیر او دوباره به میدان نرفت.