خواب دیدم او را زدم!


سرویس خبر شماره: 2051068
6 تیر 1403 ساعت 08:13 |
863 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سرمربی سابق کرواسی:

ایگور استیماچ، سرمربی سابق تیم ملی کرواسی در گفت و گو با «اوتورنو» از عملکرد دنی مکلی داور هلندی در دیدار شب گذشته کرواسی و ایتالیا به شدت انتقاد کرد.

خواب دیدم او را زدم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته در دور سوم مرحله گروهی یورو 2024 تیم ملی کرواسی به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت. کرواسی برای صعود به برد نیاز داشت و ایتالیا با تساوی تیم دوم می شد. کرواسی که تا دقیقه 98 پیش بود در نهایت یک گل تماشایی دریافت کرد و از دور مسابقات حذف شد. ایگور استیماچ، سرمربی سابق تیم ملی کرواسی، دنی ماکلی داور را مقصر این نتیجه می داند.

او گفت: “مکلی ما را به گریه انداخت، بسیاری از ما، مطمئناً. این کار آسانی نیست، زیرا اشتباهات داور دیشب بسیار زیاد بود و مستقیماً بر همه چیزهایی که در زمین اتفاق افتاد تأثیر گذاشت، از جمله نتیجه نهایی، که احتمالاً به قیمت صعود ما تمام شد.” فینال همانطور که لوکا مودریچ گفت: “گاهی اوقات فوتبال ظالمانه است. این اتفاق قبلاً در انگلیس در سال 1996 برای ما رخ داده است، زمانی که داور پیروزی ما را مقابل آلمان قدرتمند رد کرد و آنها تا آخر راه رفتند.”

2047799

با این حال، استیماچ متقاعد شده است که این شکست راهی به سوی پیروزی ها و موفقیت های جدید نیز خواهد بود. او گفت: “شکست بخشی از زندگی است. هرکسی که نتواند پس از یک شکست دوباره بلند شود، هرگز به جایی نخواهد رسید.”

استیماچ عملکرد تیم ملی کرواسی در آلمان را بررسی کرد: تورنمنت پرتنشی داشتیم، اما خوب نبودیم، زیرا گل نداشتیم. در تمام جنبه های دیگر فوتبال، ما جزو پنج تیم برتر یورو بودیم. اما بدیهی است که یک گلزن، یک تمام کننده را در محوطه جریمه از دست داده بودیم. داشتیم.

استیماچ ادامه داد: “دوست دارم این داور را فراموش کنم، حتی اسمش را هم نمی دانم. صبح که از خواب بیدار شدم، خواب دیدم او را زدم، او فریاد می زد و سعی می کرد از من دور شود. خیلی ناراحت شدم… ”

او ادامه داد: “ما باید خودمان را تجزیه و تحلیل کنیم، ببینیم کجا اشتباه کردیم، چه کارهایی را درست انجام ندادیم. فکر می کنم باید صعود خود را قبل از ایتالیا تایید می کردیم و باید از اینجا شروع کنیم. به سرمربی، بازیکنان و همه تبریک می گویم، زیرا این نتایج نیز بخشی از کار ما هستند.”

بعد چه اتفاقی می افتد؟

استیماچ گفت: “به همین ترتیب، کرواسی نیز نباید نگران باشد. متاسفم که باتورینا جوان شب گذشته در دیداری که مشخص بود به یک بازیکن قوی برای حفظ توپ نیاز داریم، شانس خود را به دست نیاورد. ما نباید تسلیم شویم. گل در دقایق اول و آخر بازی.

مجله اخبار فوتبال خارجی