خواسته بزرگ لئو از پاری سن ژرمن/ سرمربی مسی زودتر از موعد تیمش را ترک می کند

هر دو دروازه بان امیلیانو مارتینز و جیووانی لوس سلسو، هافبک آرژانتین هفته گذشته در تیم های مربوطه خود دچار مصدومیت شدند و نگرانی های آلبی سلسته در آستانه جام جهانی را افزایش داد. مسی همچنین نمی خواهد به لیست مصدومان اضافه شود زیرا انگیزه های بسیار بالایی برای این تورنمنت دارد که می تواند آخرین جام جهانی او باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لیونل مسی که قصد دارد با آمادگی حداکثری به همراه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر شرکت کند، از سرمربی پاری سن ژرمن درخواست کرده تا اجازه جدایی زودهنگام را به او بدهد.

مسی در فصل جاری رقابت های باشگاهی اروپا 17 بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است. از این آمار مشخص است که پاریسی ها او را یکی از کلیدهای اصلی موفقیت تیمشان در تمامی رقابت ها می دانند اما از سوی دیگر مسی مصمم است تا با تیم ملی کشورش در جام جهانی آماده باشد.

در صورت قبول درخواست مسی، می تواند قبل از عزیمت تیم ملی آرژانتین به امارات، محل برگزاری اردوی فینال آلبی سلسته، به لیونل اسکالونی و سایر بازیکنان کمپ بپیوندد. به این ترتیب مسی می تواند در بازی دوستانه ای که آلبی سلسته در 15 نوامبر با یک تیم محلی در آرژانتین برگزار می کند، حضور داشته باشد.

بر اساس این گزارش، مسی از گولتیه خواسته است تا هفته آینده قبل از بقیه بازیکنان، اجازه دهد او اردوی پاری سن ژرمن را ترک کند. به این ترتیب مسی تنها در دیدار این هفته پی اس جی و یوونتوس که روز چهارشنبه برگزار می شود حضور خواهد داشت و در صورت موافقت گالتیه در بازی بعدی این تیم مقابل لوریان در کنار پاریسی ها نخواهد بود. البته لوریان تیم چهارم جدول و یکی از تیم های خوب لیگ 1 فرانسه است و دیدار با این تیم یکی از بازی های سخت پی اس جی است. با این حساب مشخص نیست گوتیه درخواست مسی را خواهد پذیرفت یا خیر.