خوان کارلوس گاریدو تا سال 1405 در پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2051092
6 جولای 1403 در 9:46 ق.ظ.
29

0نقطه نظر

قرارداد خوان کارلوس با پرسپولیس دو ساله خواهد بود.

خوان کارلوس گاریدو تا سال 1405 در پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این خبر را سایت آفریقا فوت یونایتد منتشر کرد و این سایت پرسپولیس را به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های لیگ برتر ایران معرفی کرد.

خوان کارلوس گاریدو که سابقه مربیگری در باشگاه های معروفی مانند ویارئال و رئال بتیس در لالیگا اسپانیا را در کارنامه دارد، یکی از باتجربه ترین مربیان فوتبال اروپا به حساب می آید، اما در سال های اخیر موفقیت چندانی کسب نکرده است.

قرارداد دو ساله گاریدو با پرسپولیس شاید فرصتی برای او باشد تا در فضایی جدید توانایی های خود را نشان دهد و چالش های جدیدی را در پیش بگیرد.

2047578

این مربی اسپانیایی که به همکاری با بازیکنان جوان و پرورش استعدادهای جدید معروف است، می تواند تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت بازیکنان پرسپولیس داشته باشد. هواداران پرسپولیس هم امیدوارند با حضور گاریدو تیم محبوبشان عملکرد بهتری داشته باشد و افتخارات بیشتری کسب کند.

از طرفی گاریدو در اولین مصاحبه خود پس از عقد قرارداد با پرسپولیس از شروع این همکاری ابراز خوشحالی و انگیزه زیادی کرد. وی از پرسپولیس به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا یاد کرد و هدف اصلی خود را کمک به این تیم برای رسیدن به قله های جدید موفقیت دانست.

او به زودی به ایران سفر می کند تا با پرسپولیس همکاری کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی