خوب جایگزین مسئول رژیم غذایی روزانه!


سرویس خبر شماره: 1855737
05 دسامبر 1401 ساعت 19:21 |
6.2 هزار |

2نقطه نظر

جو آلن تا دقیقه 98 کجا بودی؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تب در لحظات پایانی بازی ایران مقابل ولز به قدری بالا بود که جزییات گل های زده شده را تنها با تماشای دوباره فیلم می توان حس کرد.
مخصوصا گل اول که ضربه غیرمنتظره و زیبای روزبه چشمی بود که در انتهای سمت راست دروازه ولز جای گرفت و نیمکت ایران را باد کرد. در این صحنه بازیکنی نبود که در خط هافبک نباشد و همه روی هافبک ایرانی متمرکز شده بودند.
اگر بار دیگر به صحنه گل اول ایران نگاه کنید، کریم انصاری فرد از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و قصد داشت با پای چپ توپ را در شش قدم ارسال کند. اما ضربه او در پشت محوطه جریمه فرود آمد تا جو آلن شماره هفت ولز را در موقعیت دشواری قرار دهد.

نزدیک بودن به پایان بازی، کسب امتیاز دوم و البته فشار سنگین ایران روی دروازه ولز باعث شد که جو آلن تنها با دست شکسته سعی در زدن توپ داشته باشد. این بازیکن با پای راست دفاع ناقصی داشت و توپ را به عمق زمین آورد. جایی که هیچ یک از بازیکنان قرمزپوش حضور نداشتند و این ابتکار عمل را به ایران داد.
چشمی نیز از این موضوع نهایت استفاده را کرد و تیراندازی را انتخاب کرد. جو آلن زمانی که دویدن را به عقب برگرداند، دوباره سعی کرد با تکل توپ را مهار کند، اما ناموفق بود و تنها شاهد لرزش تور دروازه تیمش بود. این بازیکن حتی در گل دوم نیز نبرد تن به تن را به طارمی در خط میانی واگذار کرد تا نقش پر رنگی در پیروزی تاریخی ایران داشته باشد. نکته جالب این بود که جو آلن به دلیل مصدومیت جزئی از ترکیب خارج شد و در دقیقه 78 به جای آمپادو وارد زمین شد تا فرشته نجات شاگردان کی روش لقب بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

می توان گفت حقبک از تیم ملی ولز نیز نقش پر رنگی در صحنه های گلزنی ایران داشت.

خوب جایگزین مسئول رژیم غذایی روزانه!