“خوب نیست”: روی کین می گوید که پس از “گذر از خط” با انتقاداتش از هری مگوایر عذرخواهی کرده است – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


روی کین، اسطوره منچستریونایتد فاش کرد که از هری مگوایر به دلیل اینکه در تحلیل هایش از این مدافع زیاده روی کرده عذرخواهی کرده است.

مگوایر در طول دوران حضورش در یونایتد اغلب خود را در معرض انتقاد بازیکنان سابق و رسانه ها قرار داده است.

به ویژه کین یکی از بزرگترین منتقدان مگوایر بوده است. پس از شکست 5-0 شیاطین سرخ در مقابل لیورپول در سال 2021، مرد ایرلندی در حالی که مدافع میانی را به عدم حرفه ای بودن متهم کرد، ظاهری از مگوایر به نمایش گذاشت.

کین در آن زمان در اسکای اسپورتز صحبت می کرد، مگوایر و هم تیمی اش لوک شاو را به خاطر نمایش بدشان در برابر مردان یورگن کلوپ “مایه شرمساری مطلق برای باشگاه” نامید.

در اوایل سال جاری پس از باخت 2-1 مقابل فولام، کین مگوایر را متهم کرد که هم تیمی هایش را از پرس بالا و تهاجمی باز داشته است.

کاپیتان افسانه ای یونایتد اصرار داشت که تیم از بالا بردن زمین به دلیل خطر لو رفتن مگوایر “تا حد مرگ” ترسیده است.

با این حال، کین اعتراف کرده است که با نظرات خود در مورد مگوایر از نظم خارج شده است.

این بازیکن 52 ساله در مصاحبه با The Overlap گفت: “من به دلایل فوتبالی نسبت به هری مگوایر خشن برخورد کردم و بدیهی است که ما بازی های زیادی (منچستریونایتد) را انجام می دهیم – واضح است که او در یونایتد مشکل داشت، دوران سختی با انگلیس داشت – اما بیشتر از آن. سطح باشگاه ”

ما در مورد سلامت روانی بازیکنان صحبت می کنیم و من با مگوایر از مرزها عبور کرده ام – کمی او را مسخره کردم و این خوب نیست.

من بازی را انجام داده ام، می دانم که چقدر سخت است، اما به اندازه کافی بزرگ هستم. من چند ماه پیش با هری برخورد کردم و از او عذرخواهی کردم.

کین افزود: “گاهی اوقات ما به عنوان کارشناس اشتباه می کنیم، اما یک نقطه ای وجود دارد که شما به آن مراجعه می کنید، اگر شخصی باشد، از مرز عبور می کنید.”

علیرغم مشکلات یونایتد به عنوان یک باشگاه، مگوایر از فصل 2023/24 کمی بهتر لذت برد. متأسفانه برای این بازیکن 31 ساله، مصدومیت باعث شد تا او نتواند در لیست نهایی 26 نفره گرت ساوتگیت برای یورو 2024 جای بگیرد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/29/its-not-nice-roy-keane-says-he-apologised-to-harry-maguire-after-crossing-the-line-with-his-criticism-282184/ منبع: