خوشحالی راشفورد: در بهترین روزهای فوتبالم هستم!

راشفورد پس از بازی با ITV گفت: “از نظر عملکردم در زمین، باید بگویم که در حال حاضر در بهترین روزهایم هستم، بنابراین در زمین احساس بسیار خوبی دارم. خودم را در موقعیت ها و مناطقی قرار می دهم می تواند گلزنی کند. “اگر به خلق موقعیت ادامه دهم، احساس می کنم به گلزنی ادامه خواهم داد.”
او درباره تلاش یونایتد برای قهرمانی در این فصل گفت: “هدف ما این است، به همین دلیل سعی می کنیم قلبمان را در زمین بازی کنیم. می خواهیم به فینال برسیم و بازی های بزرگی انجام دهیم.” در نهایت می خواهیم یک جام کسب کنیم. امیدوارم این فصل واقعاً این شانس را داشته باشیم که این کار را انجام دهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد از شرایط و عملکرد خود در زمین بسیار خوشحال است.

خوشحالی راشفورد: در بهترین روزهای فوتبالم هستم!


سرویس خبر شماره: 1863318
17 ژانویه 1401 در 09:56
1.5 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد جمعه شب در جام حذفی انگلیس به مصاف اورتون رفت و نام راشفورد بار دیگر در بین گلزنان این تیم در آن بازی قرار گرفت.
این مهاجم انگلیسی در این دیدار ستاره تیمش بود و موفق شد گل اول شیاطین سرخ را به آنتونی برساند. او همچنین آنقدر کار را برای کانر کودی سخت کرد که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
این بازیکن در نهایت موفق شد گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا برای پنجمین بازی متوالی یونایتد گلزنی کند.

1788926