خوشحالی فرانسه برای بنزما: تبریک ویژه ماکرون


مکرون که فوتبال فرانسه را از نزدیک دنبال می کند، شب گذشته با انتشار دو توییت به بنزما بابت دریافت این جایزه ارزشمند تبریک گفت. وی در اولین توییت بلافاصله پس از اعلام برنده این جایزه نوشت: «KB9».
و سپس در توییت زیر نوشت: “دو حرف و یک عدد که در تاریخ فوتبال ماندگار خواهد شد. بیست و چهار سال بعد از زیدان. کریم بنزما یک توپ طلای دیگر را برای فوتبال فرانسه به ارمغان آورد. من به او تبریک می گویم.”
بنزما همچنین از ماکرون به خاطر تبریک های ویژه ای که در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از مراسم به او کرد، تشکر کرد.

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه دریافت توپ طلا را به کریم بنزما تبریک گفت.

خوشحالی فرانسه برای بنزما: تبریک ویژه ماکرون

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم اهدای توپ طلا شب گذشته مانند همیشه در پاریس برگزار شد و این جایزه گرانبها به کریم بنزما رسید تا آن را در کشور زادگاهش دریافت کند.
این ستاره فرانسوی در دو قهرمانی مهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا در فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی کارلو آنچلوتی بود.
خیلی ها فکر می کنند شاید اگر این بازیکن و درخشش او در چندین بازی از جمله بازی رئال مقابل پاری سن ژرمن و چلسی نبود، شاید هرگز نمی توانستند چنین رکوردی را ثبت کنند و چهاردهمین جام لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. .
این بازیکن پس از بازگشت به تیم فرانسه نیز به یکی از ارکان اصلی این تیم تبدیل شده است. هواداران تیم فرانسه امیدوارند که او بتواند به تیم دیدیه دشان کمک کند تا از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی 2022 دفاع کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1848796
26 اردیبهشت 1401 @ 10:56 ق.ظ |
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر