خوشحالی هواداران تیم رونالدو از رفتن این دروازه بان!


کد اطلاعات: 2049132
28 ژوئن 1403 ساعت 06:43
3.9 هزار |

2نقطه نظر

هواداران نصر از رفتن داوید اوسپینا و حضور او در تیم اتلتیکو ناسیونال خوشحال هستند.

خوشحالی هواداران تیم رونالدو از رفتن این دروازه بان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بسیاری از هواداران النصر از جدایی داوید اوسپینا خوشحال شدند، همانطور که هواداران اتلتیکو ناسیونال از بازگشت این دروازه بان باتجربه به تیم سابقش خوشحال شدند.

النصر از طریق حساب رسمی خود در سکوی ایکس اعلام کرد که قرارداد داوید اوسپینا به پایان رسیده و تمدید نشده است. در همین حال، باشگاه کلمبیایی اتلتیکو ناسیونال با انتشار ویدئویی از بازگشت اوسپینا به این تیم پس از 16 سال استقبال کرد.

این دروازه بان 35 ساله در سال 2008 از اتلتیکو ناسیونال به نیس فرانسه پیوست، سپس در سال 2014 به آرسنال انگلیس پیوست. او چهار سال بعد به ناپولی پیوست و با انتقال آزاد به النصر تا تابستان 2022 رسید. با این حال، تجربه او در النصر به دلیل مصدومیت مثمر ثمر نبود و در ترکیب تیم مفید نبود.

هواداران نصر از رفتن اوسپینا خوشحال بودند و برخی از آنها از او تشکر کردند و احساس کردند بدون مصدومیت او می توانست در نتایج تیمشان تغییر ایجاد کند. اما بخش زیادی از هواداران نصر امیدوار بودند که دروازه‌بانی با توانایی‌های بهتر به این تیم بپیوندد.

2044451

برخی از هواداران النصر هنوز نمی توانند اشتباهات اوسپینا را ببخشند، از جمله گل بی دقتی در فینال جام حذفی مقابل الهلال که منجر به کارت قرمز او شد.

علاوه بر این، بحث در مورد نیاز به یک جایگزین مناسب برای هدایت تیم در رقابت‌های آینده از جمله لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

در مقایسه با سایر باشگاه های رقیب در لیگ روشن، اوسپینا عملکرد ضعیفی داشت. در حالی که یاسین بونو، دروازه بان مراکشی الهلال با واکنش های قاطع خود، از جمله مهار موقعیت های تک به تک در برابر بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، تفاوت بزرگی را برای سایر رقبای خود ایجاد کرد.

ادوارد مندی نیز در الاهلی عملکرد فوق العاده ای داشت و در 15 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت و نقش مهمی در موفقیت الاهلی داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی