خیال استقلالی ها با حق راحت شد! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2055522
28 جولای 1403 ساعت 00:44
10.2K |

12نقطه نظر

استقبال ویژه نواز از ستاره جدید آبی ها:

محمد نوازی رامین رضاییان را در تمرین استقلال همراهی می کرد.

خیال استقلالی ها با حق راحت شد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نوازی بازیکن سابق استقلال که یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ این باشگاه و فوتبال ایران است، در اولین تمرین رامین رضاییان را در جریان گرم کردن همراهی کرد و صحنه جالبی را خلق کرد. .

حضور محمد نوازی در کنار رامین رضاییان صحنه خاصی برای استقلالی ها بوده و آنها امیدوارند رامین با حفظ عملکرد خوب خود در فصول گذشته، یکی دیگر از مدافعان راست تاثیرگذار این باشگاه باشد و در کنار دیگر بازیکنان طولانی مدت در این پست قرار گیرد. طرفداران زمان بازیکنان ماندگار استقلال

2055192

محمد نوازی در سال های حضورش در استقلال در پست های مختلفی بازی می کرد اما بهترین عملکرد او در پست دفاع راست بود و ضربات ایستگاهی فوق العاده ای هم وارد دروازه حریف کرد که رامین رضاییان در این زمینه تخصص خوبی دارد و می تواند تاثیرگذار باشد.

نوازی دومین فصل متوالی خود را در کادر فنی استقلال تجربه می کند و بعد از سال های نسبتا طولانی بدون فوتبال در تمرینات این تیم فوتبال بازی می کند و چندان هم از فوتبال دور نیست و سعی می کند در تمرینات در کنار بازیکنان باشد.

رامین رضاییان فصل آینده با شماره 10 استقلال بازی خواهد کرد و یکی از خریدهای جالب این تیم در نقل و انتقالات تابستانی رقم خورد و اهالی فوتبال بی صبرانه منتظر حضور او در پیراهن استقلال خواهند بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی