خیبر به عنوان مدعی; تیمی که نبازد


سرویس خبر شماره: 1844748
30 سپتامبر 1401 در 03:07 ب.ظ
241

0نقطه نظر

خیبر در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور سه امتیاز حیاتی و مهم را به دست آورد.

خیبر به عنوان مدعی;  تیمی که نبازد

به نظر می رسد یکی از مشکلات تیم خیبر در فصل های اخیر آب و هوا است که بر این تیم سایه افکنده است. اینکه به هیچ وجه برنده نباید میدان را ترک کند و این هم پیامد دیگری جز این شکست است. این در حالی است که او تنها نامزد خیبر برای صعود به لیگ برتر نیست و نکته مهمی که این تیم را به لیگ برتر کمک می کند، انتقال آرامش به این تیم است و آن هم در مسابقاتی که در 34 هفته برگزار می شود. ، شکست در چندین مسابقه از نظر کسب نتیجه. طبیعی است و در چنین شرایطی است که حمایت کادر فنی معنای کامل خود را می گیرد. البته در هفته های اخیر عبدی مالک، مالک باشگاه خیبر از فراز کمالوند حمایت کامل کرد و اعلام کرد این مربی تا زمانی که بخواهد می تواند مربی خیبر باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این تیم با گل دقیقه 29 سینا حاتمی از فان پارس که پیش از این بازی با استعفای سرمربی خود مواجه شد، یک بر صفر به پیروزی رسید تا امتیازات به 9 برسد و در رده چهارم جدول قرار گیرد. .

پس از گلی که تیم خیبر به ثمر رساند، طبیعی بود که تیم میزبان برای جبران گل خورده تلاش کند، اما خیبر با دفاع معقول توانست سه امتیاز شیرین را به دست آورد و در نهایت بازی را مدیریت کند. یکی از تغییرات مثبت در تیم خیبر که قطعا به این تیم در این فصل به لیگ برتر کمک می کند عادت به نباختن است. دروازه این تیم در 5 بازی فقط یک بار باز شده است. خیبر در ادامه به برد عادت می کند، مثل نباختن و تکرار آن بردها، بدون شک این یکی از شوت های مطمئن برای صعود به لیگ برتر خواهد بود.