خیلی مهم است که بنفیکا گل اول را به اینتر بزند

بنفیکا باید گل بزند، ما می توانیم
باید گل بزنیم. در این فصل ثابت کرده ایم که در مسابقات مختلف و در بازی های بزرگ هم چنین ظرفیتی داریم. در بازی اول موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و چیزی که نیاز داریم تعادل تاکتیکی است زیرا سبک بازی ما بسیار هجومی است و این تعادل چیزی است که باید به ترکیب اضافه شود.

اشمیت فکر می کند بنفیکا می تواند صعود کند؟
بله حتما. چندین بار گفته ام. در فوتبال هر چیزی ممکن است. می دانم که روزهای سختی را پشت سر می گذاریم و الان دو گل عقب هستیم اما باید به آن ایمان داشته باشیم و با تمرکز و کیفیت بازی کنیم. در این صورت چرا که نه؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

زدن گل اول به اینتر بسیار مهم است
حیف که در بازی اول گل نزدیم. اگر حتی یک گل هم زده بودیم الان شرایط خیلی فرق می کرد. فردا باید گل بزنیم. اگر موفق به گلزنی شویم، فکر می کنم شانس موفقیت ما بسیار بالا خواهد بود. البته برای صعود به بیش از یک گل نیاز داریم اما اینکه تیم ما گل اول را بزند بسیار مهم است.

راجر اشمیت سرمربی بنفیکا در آستانه بازی برگشت مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا می گوید تیمش روزهای سختی را پشت سر می گذارد اما معتقد است که جبران باخت و پیشی گرفتن از اینتر ممکن است.

خیلی مهم است که بنفیکا گل اول را به اینتر بزند

بنفیکا پس از فیفادی در ماه مارس عملکرد خوبی در لیگ پرتغال نداشته است. راجر اشمیت، سرمربی آلمانی این تیم می گوید بازیکنانش ظرفیت و توانایی جبران شکست 2-0 را دارند و فردا با ایمان به توانایی خود برای انجام یک معجزه وارد زمین خواهند شد.

1853864

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بنفیکا فردا شب در دور دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در جوزپه مه آتزا به مصاف اینتر می رود که هفته گذشته در خانه مقابل حریف ایتالیایی با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا افراد کمی شانس این را داشته باشند. تیم پرتغالی برای صعود از این ورزشگاه، ورزشگاه را بالا در نظر بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1921862
29 آوریل 1402 @ 8:37 ب.ظ
645

1نقطه نظر

راجر اشمیت:

دلیل نتایج بد بنفیکا در بازی های گذشته مارس فیفادی بود؟
ببینید مشکل ما عمدتا بازیکنانی بود که در تیم ملی خود بازی نمی کردند و در حال استراحت بودند. وقتی در نیم فصل استراحت می شود، حفظ هماهنگی و آمادگی تیم دشوار می شود. برخی از بازیکنانی که در تیم های ملی بازی کرده اند نیز تا حدی ریتم و آمادگی خود را از دست داده اند. ما باید هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسیم. چون نمی‌خواهیم بهانه‌ای بیاوریم. ما انگیزه زیادی داریم و از همه بازیکنان انتظار دارم بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

خیلی سخت است، اما باید باور داشته باشید که صعود ممکن است
باید شکست 2-0 مقابل تیمی باتجربه و قدرتمند را جبران کنیم. ما باید باور داشته باشیم که می توانیم جریان را تغییر دهیم. باید شکست بازی رفت را بپذیریم و فردا بازی را تماشا کنیم. شما واقعاً باید باور داشته باشید که صعود ممکن است. ما باید روی کاری که باید در زمین انجام دهیم تمرکز کنیم. با انگیزه زیاد و ذهنی آرام و منظم می توانیم عملکرد عالی ارائه دهیم. در غیر این صورت از لیگ قهرمانان حذف می شویم.