خیلی چیزها باید تغییر کند / من به همه احتمالات فکر می کنم

برای جولیان ناگلزمن نیز، دیگر کاری مثل همیشه وجود ندارد. سرمربی بایرن بعد از بازی کمی گیج به نظر می رسید و تاکید کرد که برای تصمیم گیری آرام در مورد وضعیت فعلی به زمان نیاز دارد: “به همه چیز فکر خواهم کرد.”

با توجه به تعطیلات ملی پیش رو، این بازیکن 35 ساله تقریبا دو هفته فرصت دارد تا آخرین بازی بایرن در بوندسلیگا را تحلیل کند. بازی‌ها برای آنها در 30 سپتامبر و در خانه میزبان بایر لورکوزن ادامه می‌یابد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد بالاخره زمان صحبت های خوب در بایرن به پایان رسیده است. پس از شکست 1-0 دربی باواریا مقابل آگسبورگ، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی این تیم به انتقاد از ستارگان این تیم پرداخت و تاکید کرد که اکنون “دیگر بهانه ای وجود ندارد”!

شکست 1-0 بایرن مونیخ مقابل آگسبورگ نشان داد که بایرن در بحران است. یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ پس از شکست شگفت انگیز تیمش در دربی باواریا، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. سرمربی 35 ساله بعد از بازی اعلام کرد که در تیم رکوردشکنی آلمان باید برخی چیزها تغییر کند.

ناگلزمن بلافاصله پس از بازی اعلام کرد که این شکست عواقبی خواهد داشت: “امروز هیچ بازیکنی را به عنوان بازیکن خوب انتخاب نمی کنم. روند منفی اخیر خوب نیست. خیلی چیزها باید تغییر کند. من به آن فکر خواهم کرد و سپس ما خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.”