داروین، شیر در اروگوئه و شترمرغ در لیورپول!


سرویس خبر شماره: 2051575
9 تیر 1403 ساعت 04:08 |
4.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

یک سایت انگلیسی از ضرب المثل جالبی برای توصیف تفاوت عملکرد ملی و باشگاهی داروین نونز استفاده کرد.

داروین، شیر در اروگوئه و شترمرغ در لیورپول!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داروین نونز در دور دوم رقابت های کوپا آمریکا 2024 که این روزها در آمریکا در حال برگزاری است، گل دوم تیم ملی اروگوئه را مقابل بولیوی به ثمر رساند. این دهمین گل نونز در 7 بازی اخیر برای تیم ملی اروگوئه بود که البته یکی از گل ها در یک بازی دوستانه به ثمر رسید.

این بازیکن 25 ساله به اولین بازیکن تاریخ 97 ساله اروگوئه تبدیل شد که در 7 بازی متوالی برای این تیم گلزنی می کند. پیش از آن، هکتور اسکارونی، ستاره فقید اروگوئه، موفق شد بین اوت 1927 تا ژوئن 1928 به این رکورد دست یابد.

گل های نونز در 12 اکتبر 2023 آغاز شد. زمانی که او در تساوی 2–2 اروگوئه مقابل کلمبیا در مقدماتی جام جهانی 2026 یک گل به ثمر رساند، سپس در پیروزی 2–0 مقابل اروگوئه، یک گل دیگر به برزیل زد.

ستاره لیورپول در ادامه درخشش خود با تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی، در پیروزی 2-0 مقابل آرژانتین نیز گلزنی کرد و سپس در دیدار مقابل بولیوی که با نتیجه 3-0 به پایان رسید، یکی از تیم های خود را راه اندازی کرد.

پس از از دست دادن دو بازی دوستانه اروگوئه برای آماده سازی کوپا آمریکا، نونیز در آخرین بازی تدارکاتی تیمش مقابل مکزیک در پیروزی 4-0 هت تریک کرد. درخشش این بازیکن با تیم ملی اروگوئه در بازی با پاناما و بولیوی در کوپا آمریکا ادامه یافت.

2044645

نونیز در مجموع 25 بازی ملی با تیم ملی اروگوئه انجام داد که در آن 13 گل به ثمر رساند و توانست 3 پاس گل به هم تیمی های خود بدهد، اما درخشش نونیز در اروگوئه باعث تعجب بسیاری از فوتبالدوستان به خصوص لیورپول شد زیرا او این کار را انجام نمی دهد. به نظر می رسد. در این سطح در باشگاه خود در لیگ برتر انگلیس.

هواداران لیورپول معتقدند عملکرد مهاجم اروگوئه ای در حد مبلغ پرداختی مدیران لیورپول در تابستان 2022 نیست. لیورپول برای جذب نونز از بنفیکا 85 میلیون یورو هزینه کرد که گران ترین خرید تاریخ باشگاه انگلیسی به حساب می آید.

با این حال، در طول دو فصل حضور نونیز در لیورپول، علیرغم اعتقاد یورگن کلوپ به او، او تنها 33 گل در 96 بازی به ثمر رساند. او تا تابستان 2028 با لیورپول قرارداد دارد و شایعاتی مبنی بر جدایی او از قرمزها و رفتن به بارسلونا در تابستان به گوش می رسید، اما به نظر می رسد این فقط یک شایعه باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی