داروین نونز اکنون این فرصت را دارد که مربی لیورپول را زودتر به AXA بفرستد – لیورپول اف سی

داروین نونز به دنبال این خواهد بود که هشت بازی متوالی را برای اروگوئه به ثمر برساند که می تواند پیش فصل یک مربی لیورپول را زودتر شروع کند.

نونز با گل هفته گذشته خود مقابل بولیوی تاریخ ساز شد و با گلزنی در هفت بازی متوالی برای اروگوئه با هکتور اسکالون افسانه ای برابری کرد.

با انجام این کار، او تقریباً به تضمین حضور کشورش در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا کمک کرد و دو بازی اول خود را در گروه C برد.

در ادامه، دوشنبه شب، مصاف با میزبان، ایالات متحده، در حالی است که اروگوئه می داند که یک امتیاز برای اطمینان از صعود به مرحله یک هشتم نهایی کافی است.

ایالات متحده در حال حاضر در گروه دوم است، اما اگر آنها نتوانند برنده شوند و پاناما بولیوی را شکست دهد – که بعد از دو باخت بی معنی است – در اولین درخواست از مسابقات خارج خواهند شد.

2WG0N6P دویچلند.  31 ژانویه 2024. Torwarttrainer beim Bundesligisten بوروسیا مونشن گلادباخ اعتبار: dpa/Alamy Live News2WG0N6P دویچلند.  31 ژانویه 2024. Torwarttrainer beim Bundesligisten بوروسیا مونشن گلادباخ اعتبار: dpa/Alamy Live News

این یک درگیری بالقوه تعیین کننده برای مربی دروازه بانان فابیان اوته است که در تابستان امسال به عنوان بخشی از کادر جدید آرنه اسلات به لیورپول می پیوندد.

اوته موافقت کرده است که به عنوان سرپرست جدید مربیگری دروازه بانان تیم اصلی قرمزها را بر عهده بگیرد، اما تنها پس از خروج ایالات متحده از کوپا آمریکا این کار را انجام می دهد – زیرا او در حال حاضر نقشی مشابه با تیم ملی دارد.

خواندن: LFC مربی “بی نظیر” را استخدام کرده است که “می تواند هر کسی را به سطح متفاوتی برساند”

بنابراین، شانس نونز با اروگوئه می تواند تعیین کند که چه زمانی اوته با تیم لیورپول برای پیش فصل پیوند می خورد.

خروج از مرحله گروهی ممکن است به این بازیکن 33 ساله اجازه دهد تا در ابتدای تمرین به باشگاه جدیدش بپیوندد و انتظار می رود اسلات کار خود را از روز جمعه با تیم خود آغاز کند.

در غیر این صورت، لیورپول خطر شروع پیش فصل را بدون هیچ یک از مربیان ارشد دروازه بانی خود دارد و کلودیو تافارل نیز به عنوان بخشی از کادر تیم ملی برزیل کار می کند.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 31 ژانویه 2024: جان آچتربرگ، مربی دروازه بانان لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و چلسی در آنفیلد.  لیورپول 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 31 ژانویه 2024: جان آچتربرگ، مربی دروازه بانان لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و چلسی در آنفیلد.  لیورپول 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قرمزها شاهد جدایی جان آچتربرگ، سرپرست قبلی دروازه بانی خود برای حضور در تیم الاتفاق بوده اند که مربی آکادمی نیز اندی فرث را منصوب کرده است.

دستیار آچتربرگ، جک رابینسون نیز تابستان امسال باشگاه را ترک کرد، در حالی که آدریان کهنه کار – که اخیراً مجوز UEFA B خود را برای مربیگری دریافت کرده است – قرار است پس از پایان قراردادش در روز دوشنبه به رئال بتیس بپیوندد.

در غیاب اوته و تافارل، لیورپول به احتمال زیاد در روزها و هفته های اول پیش فصل در کادر آکادمی حضور خواهد داشت.

به این ترتیب مارک موریس، مربی دروازه بانان زیر 21 سال – که پیش فصل را با آکادمی از روز دوشنبه آغاز کرد، کار خود را با کائویمهین کلهر و گروه پشتیبانش آغاز کرد.

کلر احتمالاً توسط مارسلو پیتالوگا، فابیان مرژک و هاروی دیویس جوان در اوایل پیش فصل حمایت خواهد شد و آلیسون و ویتسلاو یاروس در اواخر تابستان به این تیم خواهند پیوست.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/darwin-nunez-now-has-a-chance-to-send-liverpool-coach-to-the-axa-early/ منبع: