داستان‌هایی مانند مالدینی: رویای قهرمانی آتزوری


کد اطلاعات: 2049181
28 ژوئن 1403 ساعت 11:30 ق.ظ.
2.6 هزار |

2نقطه نظر

با گل کلم، باستونی و…

کارلو آنچلوتی اخیراً گفته است که ایتالیا فقط یک بازیکن در کلاس جهانی دارد، اما یک نسل جوان در حال ظهور در آتزوری وجود دارد که می‌خواهد از همه پیشی بگیرد.

داستان‌هایی مانند مالدینی: رویای قهرمانی آتزوری

به گزارش “ورش سه”، دیروز لوچیانو اسپالتی لبخندی زد و در حالی که حرکات کششی را انجام می داد به عکاسان گفت: “بیا ببینیم چطور می توانی از من عکس خوبی بگیری، ها؟”

2044522

او سپس در جریان دوئل مقابل آلبانی که تنها بازیکنان حاضر در زمین تمرین بودند، به شوخی با بازیکنان تعویضی ادامه داد (استارترها در سالن بدنسازی وزنه می زدند).

پس از اینکه ایتالیا با پیروزی رقابت های خود در یورو را آغاز کرد، همه در اردوی آتزوری خوشبین به نظر می رسیدند. این یک بار دیگر ثابت کرد که هیچ چیز در جهان آرامش بخش تر از پیروزی نیست، آینه ای که می تواند چهره حتی افسرده ترین تیم ها را تغییر دهد.

برای تمرین روز یکشنبه، اسپالتی یک بازی تدارکاتی کوچک پشت درهای بسته (15 دقیقه، اما باز برای مطبوعات) با حریف بسیار ویژه، تیم زیر 17 سال بوروسیا دورتموند ترتیب داد.

2044523

چند صد ایتالیایی که در آلمان زندگی می‌کردند به دروازه‌های کمپ آتزوری در ایزرلون نزدیک شده بودند تا نگاهی اجمالی به ستاره‌های محبوبشان بیندازند، و لوسیانو سرانجام تسلیم شد: به آنها اجازه ورود داده شد. و حتی بیش از یک ساعت در آنجا ماندند و تمرین را تماشا کردند.

تمرینی شاد و خندان که نشان داد ایتالیا پس از پیروزی مقابل آلبانی به آینده کاملاً خوشبین است. ایتالیا حالت خود را تغییر داده است و این شک و تردید عمومی، این تردیدها در مورد تیم جوان که در مرحله مقدماتی خوب بازی نکرد و این شک نسبت به نسلی که اساسا استعداد نسل قبل را ندارد، فعلا فراموش شده است.

2044527

ایتالیایی ها در دیداری حساس و پرتنش مقابل آلبانی دیدند که این تیم خوب کار کرد و با دو گل به گل زودهنگام پاسخ داد. دیدن این همبستگی بسیاری از منفی ها را به سرخوشی تبدیل کرد. ایتالیا با ستون هایی مانند بارلا، جورجینیو، دوناروما، دی لورنزو یا کیزا و ستارگان جدیدی مانند ماسال اسکاماکا، کالافیوری، باستونی و فرازی، چهره دیگری از خود نشان داده و اکنون جرأت می کند دوباره مانند سال 2021 رویاپردازی کند.

2044525

ایمان به اسپالتی بار دیگر به تیتر یک مطبوعات ایتالیایی تبدیل شد که هرگز واقعاً به لوچیانو اعتقاد نداشتند. لوسیانو به دور از کاتاناچوی کلاسیک، احترام همه از جمله رسانه ها را به خود جلب کرده است.

بازی بعدی پنجشنبه برابر اسپانیا، صدر گروه است، اما ایتالیا اکنون رویای دوری دارد، رویای دفاع از عنوان قهرمانی خود.

مجله اخبار فوتبال خارجی