داستان خانوادگی: اولین مالدینی که به میلان گلزنی کرد!


قبل از او فقط پدربزرگش چزاره مالدینی در ترکیب تورینو مقابل میلان در 8 ژانویه 1967 حضور داشت که با تساوی 1-1 به پایان رسید.
اما پیش از این هیچ یک از اعضای خانواده مالدینی تا به حال به میلان گل نزده بودند و حالا این رکورد متعلق به این بازیکن از این خانواده سرشناس دنیای فوتبال است. آخرین باری که یکی از اعضای این خانواده موفق به گلزنی در سن سیرو شد پائولو مالدینی با پیراهن میلان بود، مربی ای که شب گذشته گل پسرش و تیمش را از روی سکوها تماشا کرد.
مالدینی آخرین بار در 30 مارس 2008 دقیقا 5333 روز پیش در باخت 2-1 مقابل آتالانتا در سن سیرو گلزنی کرد. دانیل در آن زمان شش ساله بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان شب گذشته در چارچوب هفته سیزدهم لیگ ایتالیا به مصاف اسپتیا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 مقابل این تیم به پیروزی برسد.
گل اول این بازی را شاگردان استفانو پیولی به ثمر رساندند اما اسپتیا توسط بازیکن سابق میلان که حالا پیراهن این تیم را برتن می کند، توانست بازی را به تساوی بکشاند.
این بازیکن 21 ساله در این فصل میلان را به صورت قرضی ترک کرد و به اسپتزیا رفت تا موقعیت های بیشتری در زمین به دست آورد. او با شرکت در این دیدار دومین نفر از خانواده مالدینی می شود که مقابل روسونری بازی می کند.

دانیله مالدینی، مدافع لاسپزیا، شب گذشته بدعت جدیدی را در خانواده مشهور خود که نام آنها به باشگاه میلانی گره خورده بود، پایه گذاری کرد.

داستان خانوادگی: اولین مالدینی که به میلان گلزنی کرد!


سرویس خبر شماره: 1852085
15 نوامبر 1401 ساعت 10:00
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر