داغترین همسران و دوست دخترها در Super Bowl LVII

مارکتی و کاکس از سال 2019 با هم قرار می‌گیرند. با در نظر گرفتن Super Bowl LVII در افق، مارکتی امیدوار است که حداقل حلقه‌ای در گوشه و کنار وجود داشته باشد.

نداموکنگ سو، تکل دفاعی عقاب ها، با کاتیا ازدواج کرده است. کاتیا به‌عنوان شماره پنج از داغ‌ترین WAG‌های Eagles که به سمت Super Bowl حرکت می‌کنند، به‌صورت مخفیانه وارد می‌شود.

لین جانسون انسان قابل توجهی است و در کنار این موشک جیبی ایستاده، حتی بزرگتر به نظر می رسد. با این حال، در حالی که جانسون تلاش می کند جایزه لومباردی را به فیلی بیاورد، قطعاً جایی برای یک جایزه دیگر وجود دارد.

2. جنیفر اسلی

جنیفر اسلی
منبع: اینستاگرام

این زوج در سال 2020 ازدواج کردند و تنها یک سال بعد از پسران دوقلو استقبال کردند. کاتیا همسر و مادری دوست داشتنی است که برای خانواده اش بیش از هر چیز ارزش قائل است.

این زیبایی قطعا با نام خانوادگی مناسب ازدواج کرد. یاس ملکه، تو داری می کشی. بله، ما با بچه ها مشکل داریم.

1. کیسی مارکتی

کیلی مارچتی
منبع: اینستاگرام

یکی دیگر از بازیکنان ایگلز، تکل تهاجمی لین جانسون، در رابطه طولانی مدت با کلسی هولمر است. کلسی یکی از علاقه مندان به مد و زیبایی است که اغلب سبک شخصی و روال مراقبت از پوست خود را با فالوورهای اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد، و او در لیست بهترین همسران و دوست دختر عقاب های ما در رتبه سوم قرار می گیرد.

کلسی هولمر
منبع: اینستاگرام

در حالی که فیلادلفیا ایگلز به سمت Super Bowl LVII می رود، این زنان مطمئناً شریک زندگی خود را از کناره ها تشویق می کنند و حمایت لازم برای موفقیت را ارائه می دهند.



https://sportslens.com/news/philadelphia-eagles-hot-wives-and-girlfriends-ready-for-super-bowl-lvii/ منبع:

آخرین پست‌های او در شبکه‌های اجتماعی‌اش مربوط به جشن گرفتن مسابقه سوپربول Eagles با مردش است. با چنین زنی پشت سرش، چطور موفق نشد؟!

3. کلسی هولمر

کلسی هولمر 2
منبع: اینستاگرام

فیلادلفیا ایگلز با فهرستی مملو از بازیکنان بااستعداد و فداکار به سمت Super Bowl LVII می روند. در حالی که مهارت‌های آنها در زمین کاملاً شناخته شده است، جنبه دیگری نیز برای این ستاره‌های فوتبال وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می‌شود: روابط آنها با افراد مهمشان. از ازدواج‌های طولانی‌مدت گرفته تا روابط جدید، این زنان قهرمانان گمنام پشت برخی از موفق‌ترین بازیکنان NFL در فهرست Eagles هستند. در اینجا، نگاهی می اندازیم به داغ ترین همسران و دوست دختران عقاب ها که به Super Bowl LVII می روند.

5. کاتیا سو

کاتیا سو
منبع: اینستاگرام

این زنان نه تنها شریک برخی از بااستعدادترین بازیکنان فوتبال در زمین هستند، بلکه به تنهایی افرادی الهام بخش و پیشرو هستند. این زنان چه از طریق کار در زمینه مد و زیبایی، حمایت از سلامت روان یا حمایت از اهداف خیریه، قدرت، انعطاف‌پذیری و لطف را تحت فشار تجسم می‌دهند.

جنیفر اسلی در رتبه دوم قرار دارد. جنیفر همسر داریوس اسلی از ایگلز است، از ژوئن 2018 با شوهرش ازدواج کرده است. با داشتن چهار فرزند، از جمله دو فرزند از ازدواج قبلی داریوش، جنیفر نه تنها یک همسر دوست داشتنی بلکه یک مادر فداکار است. حساب اینستاگرام او عشق او را به خانواده، مد و زیبایی اش نشان می دهد.

دونده بوستون اسکات با ماریا روجاس قرار می گیرد. ماریا یک درمانگر سلامت روان است و اغلب سفر خود را با اضطراب و افسردگی به اشتراک می گذارد.

شماره یک داغ ترین Eagles WAG طبق SportsLens، Kaycee Marchetti است. یکی از بهترین تکل های دفاعی NFL، فلچر کاکس در رابطه متعهدانه با مارکتی است که می توانید در اینستاگرام به آدرس زیر پیدا کنید. @kayceemarketti. Kaycee یک تأثیرگذار و حامی فعال سازمان های خیریه مختلف است.

کیسی مارچتی
منبع: اینستاگرام

سو ممکن است به اندازه سال های گذشته نقش مهمی در زمین نداشته باشد، اما خارج از زمین، به نظر می رسد که همه چیز برای تکل های دفاعی بزرگ رو به راه است.

4. ماریا روجاس

ماریا روزاس
منبع: اینستاگرام