دالگلیش پس از بازنشستگی برزیلی، پیامی تکان دهنده برای لوکاس ارسال کرد

لوکاس – امیدوارم همه چیز خوب باشد. احترامی که در لیورپول قائل هستید واقعاً واقعی است. همه ما اینجا هستیم اگر بتوانیم کمکی کنیم و برای شما در فصل بعدی آرزوی موفقیت داریم. این تصاویر بلندتر از هر کلمه ای صحبت می کنند. YNWA. (@LucasLeiva87 ) pic.twitter.com/tv0atW0UbW

سر کنی دالگلیش پس از اعلام بازنشستگی بازیکن برزیلی از فوتبال، لوکاس لیوا، هافبک سابق لیورپول، پیامی تکان دهنده فرستاد.

ملی پوش سابق برزیلی در 346 بازی برای مرسیسایدرها 7 گل به ثمر رساند و 19 پاس گل داد و او در این باشگاه بسیار دست کم گرفته شده بود.

توییت پادشاه کنی را در زیر از طریق توییتر بررسی کنید:



https://www.empireofthekop.com/dalglish-lucas-touching-retirement-message/ منبع:

مرد سابق گرمیو یکی از محبوب ترین بازیکنان کوپیتس بود و بنابراین جای تعجب نیست که دالگلیش برای ارسال پیامی احساسی به او زمان زیادی را صرف کرد. حساب رسمی توییتر.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

– سر کنی دالگلیش (@kennethdalglish) 18 مارس 2023

بهترین ها و YNWA، لوکاس.

این بازیکن 36 ساله که قبل از رفتن به لاتزیو در سال 2017، 10 سال را در آنفیلد سپری کرد، از ماه دسامبر پس از کشف مشکلات قلبی از میادین دور بود و اکنون به دنبال توصیه های پزشکی مجبور به آویختن کفش هایش شده است.

لوکاس – امیدوارم همه چیز خوب باشد،اسکاتلندی نوشت. احترامی که در لیورپول قائل هستید واقعاً واقعی است. همه ما اینجا هستیم اگر بتوانیم کمکی کنیم و برای شما در فصل بعدی آرزوی موفقیت داریم. این تصاویر بلندتر از هر کلمه ای صحبت می کنند. YNWA.”

ما از کوتاه شدن حرفه او به دلیل چیزی خارج از کنترل او ناراحتیم، اما او می تواند به همه چیزهایی که به دست آورده افتخار کند.

بیشتر بخوانید: لیورپول به ستاره 44 میلیون پوندی سری آ علاقه مند است. رئیس سابق PL او را “یکی از بهترین ها” نامید – گزارش

مشخص نیست که آینده لوکاس در حال پیشرفت است، اما مطمئناً می‌توانیم ببینیم که او یک حرفه مربیگری را دنبال می‌کند یا به نوعی درگیر بازی می‌شود.