دالیچ: برزیل مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است

دالیچ در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:

اولین بازی کرواسی مقابل مراکش
مراکش بازی کلیدی ما در مرحله گروهی است. آنها تیم خطرناکی هستند که بازیکنان اصلی آن در بهترین تیم های اروپایی بازی می کنند. همه ما را می شناسند و غافلگیر نمی شوند، اما باید حریفی مانند مراکش را با دقت کنترل کنیم. مراکش بازیکن مصدوم مهمی دارد اما ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. ما یک هافبک باورنکردنی داریم که باید از آن استفاده کنیم.

کرواسی پس فردا در ریاض دیداری دوستانه با عربستان برگزار می کند.


سرویس خبر شماره: 1853551
23 نوامبر 1401 ساعت 20:00
1.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی در آستانه جام جهانی در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و با وجود اینکه تیمش را مدعی می دید، برزیل را مدعی اصلی قهرمانی در قطر دانست.

دالیچ: برزیل مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است

مدعی اول قهرمانی: برزیل
اگر به فهرست برزیل نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که چقدر قوی هستند. بهترین کیفیت را دارند. هیچ چیز قطعی نیست. می توانم ده تیم را به عنوان مدعی معرفی کنم. فرانسه، آرژانتین با لیونل مسی، پرتغال با کریستیانو رونالدو، آلمان و هلند و اسپانیا و انگلیس. بلژیک و کرواسی هم تیم های بسیار قدرتمندی هستند. اما من نمی خواهم بار بیشتری برای بازیکنانم داشته باشم.

مصدومیت یوشکو گواردیول
همه ما نگران مصدومیت گواردیولا بودیم و می ترسیدیم، اما معلوم شد که او فقط از ناحیه بینی آسیب دیده و استخوان هایش شکسته نشده است. ماسک مخصوصی برای او درست کردند و شنبه بازی نکرد. من با او صحبت کردم و با وجود اینکه گفت به دلیل ماسک بودن بینایی اش کم شده اما آماده بازی برای تیم ملی است. این خبر بسیار خوبی است زیرا حتی اگر یکی از بازیکنان ما نتواند بازی کند، کرواسی همیشه همان کرواسی نخواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که تیم ملی کرواسی نایب قهرمان آخرین دوره جام جهانی به زودی برای حضور در جام جهانی 2022 به قطر سفر می کند، زلاتکو دالیچ سرمربی این تیم بازیکنان خود را در هتل شرایتون در زاگرب امروز برای آخرین تمرین قبل از پرواز به قطر.

اگرچه قبلا گفته می شد کرواسی مصدومی ندارد و دالیچ می تواند همه بازیکنان خود را در قطر داشته باشد، اما او امروز در مصاحبه مطبوعاتی خود از وضعیت جوسکو گواردیول ابراز نگرانی کرد و گفت با وجود اینکه کرواسی یکی از بازیکنانش را در اختیار ندارد. کرواسی ابدی نیست.