دالیچ: هر چه می گویند از مدافعان میهن تشکر می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقبال گسترده اهالی شهرهای مختلف کرواسی از تیم ملی این کشور همچنان ادامه دارد. در حالی که امروز چند ستاره تیم ملی این کشور از جمله پریشیچ، ولاسیچ و پاسالیچ در اسپلیت مورد استقبال گرم قرار گرفتند، زلاتکو دالیچ سرمربی این تیم در زادگاهش که در آن بزرگ شده بود با مراسم ویژه ای روبرو شد.

دالیچ که کرواسی را در جام جهانی قطر به مقام سوم رساند، گفت: ما مدال برنز گرفتیم، اما برای من این مدال طلاست زیرا واقعاً بهترین تلاش خود را کردیم. بازیکنان باید در کنار آنها باشند.الگو باشند.الگویی در مسیر زندگی و ارزش هایی که او نماد آنها بود.الگویی که نشان می دهد هیچ چیز در زندگی غیرممکن نیست.


سرویس خبر شماره: 1860203
28 دسامبر 1401 @ 21:39
8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

استقبال پرشور شهر دالیچ از سرمربی کرواسی

دالیچ با اشاره به انتقاداتی که برای تشکر از نیروهای مسلح و نیروهای دفاعی کرواسی دریافت کرد، گفت: هیچکس در این کشور نمی تواند من را از تشکر از مدافعان میهن باز دارد. برای آنها، من اینجا نخواهم بود.” و نه تیم ملی من صمیمانه از مدافعان میهن تشکر می کنم. به زودی فینال لیگ ملت ها را داریم و کرواسی باید امیدوار باشد که نتیجه درخشانی کسب کند. ما در مسابقات مقدماتی یورو خواهیم بود و به همه قول می دهم که هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم تا با اقتدار به این رقابت ها راه پیدا کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

زلاتکو دالیچ با حضور در شهری که در آن بزرگ شده بود با استقبال پرشور مردم روبرو شد و از بازیکنان کرواسی و به خصوص مدافعان این تیم تمجید کرد.

دالیچ: هر چه می گویند از مدافعان میهن تشکر می کنم

بچه های تیم ملی با قاطعیت، تواضع و میهن پرستی جنگیدند و تلاش کردند و خداوند پاداش زحمات آنها را با نتیجه خوب داد. کرواسی کشور من است و من همیشه می خواهم وحدت، عشق و فروتنی را در اینجا ببینم. هیچ چیز برای ما غیر ممکن نیست. ما برای این ارزش ها زندگی می کنیم.”

زمانی که زلاتکو وارد شهر واردژدین شد استقبال مردم به حدی بود که در حین صحبت های سرمربی کروات صدای او به گوش هوادارانش نرسید.