دانا وایت به الکس پریرا در مقابل جان جونز یو اف سی کلش مسخره می کند

پس از UFC 303 این آخر هفته، از دانا وایت پرسیده شد که آیا می‌تواند یک مسابقه سنگین وزن بین جان جونز و الکس پریرا را ببیند، در حالی که مدیر عامل UFC این درگیری پرفروش را رد نکرد.

دانا وایت به پریرا در مقابل جونز اذیت می کند

دنیای UFC در آخر هفته شاهد بود که الکس پریرا به راحتی از بین رفت جیری پروچازکا در دور دوم UFC 303، با یک ضربه وحشیانه به سر، حریف چک خود را در حال چرخش روی زمین قرار داد.

یک برد راحت برای ‘پواتان’ رکورد برزیلی را به 11-2-0 در UFC می رساند و بسیاری از طرفداران رویای درگیری بین پریرا و مسلما بهترین پوند برای مبارز پوند در هشت ضلعی جان جونز را در سر می پرورانند.

الکس پریرا پس از دفاع از عنوان سبک وزن خود در آخر هفته گذشته، احتمالاً به دسته سنگین وزن می رود تا با جان جونز، که تقریباً 50 پوند وزنش از پدیده برزیلی سنگین تر است، به رقابت بپردازد.

دانا وایت نمی‌توانست احتمال درگیری آینده بین پریرا و جونز را پس از UFC 303 رد کند و گفت: «من با کمربند ایستاده‌ام و جو روگان در تمام مدتی که آنجا بودیم در گوشم بود، بگذار بجنگد. سنگین وزن بیا دیگه. فقط انجامش بده.

من می دانم که این چیزی است که مردم می خواهند ببینند.

اما وقتی نوبت به بحث در مورد اینکه چه کسی در مسابقه برنده خواهد شد، دانا وایت سخنان خود را کوتاه نکرد: «این مشکل با گفتگوی است که ما در اینجا داریم و چرا مردم به جان جونز برای پوند احترام قائل نیستند. وایت گفت: پوند.

“این مرد ******* بهترین سنگین وزن را در بخش نابود کرد. او به راحتی آن را شبیه به هیچ چیز کرد. جان جونز بهترین جنگنده پوند به پوند در جهان و بزرگترین جنگنده ******* است. دوره زمانی. پایان داستان.”

جان جونز از زمان شکست دادن سیریل گان در مارس 2023، نجنگیده است و بازگشت او به هشت ضلعی بارها به دلیل مصدومیت های مختلف به تعویق افتاده است.

دانا وایت یک مسابقه پرفروش آینده بین پریرا و جونز را رد نمی‌کند، اما می‌گوید که می‌خواهد پریرا قبل از صعود به یک کلاس وزنی، چند وزن سبک‌وزن دیگر را انجام دهد.



https://sportslens.com/news/dana-white-teases-pereira-vs-jones-ufc-clash-people-want-to-see-it/ منبع: