دانشمندی با مورایس در برابر شایعات (عکس)


سرویس خبر شماره: 1833279
21 تیر 1401 ساعت 20:08 |
40.8K |

8نقطه نظر

با این حال در روزهای اخیر شایعه عجیبی در فضای مجازی شکل گرفته بود و حتی صحبت هایی مبنی بر نارضایتی مورایس به عنوان سرمربی این فصل سپاهان از این بازیکن و عملکرد او خوب نبود، مورد قبول وی قرار گرفت. شایعه ای که البته به سرعت تکذیب شد و سپاهانی ها مدعی شدند در این فصل روی این مدافع محکم و باتجربه حساب ویژه ای باز کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر کسی تصور می کرد بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران شاهد انتقال محمد دانشگر به اصفهان و تیم سپاهان باشد. مدافع باتجربه و متعصب استقلال که در فصول اخیر همواره بحث جدایی اش از این تیم مطرح بوده و حتی در این سال ها گمانه زنی هایی مبنی بر انتقال او به پرسپولیس شکل گرفته بود، در نهایت تصمیم گرفت تا به تیم اصفهان و سپاهان برود. فصل 22.

جدیدترین عکس های تمرینی سپاهان، محمد دانشگر را در کنار موریس نشان می دهد. مدافع تازه وارد سپاهان زیر نظر این سرمربی باتجربه و خوش نام تلاش می کند فصل متفاوتی را در دوران بازی خود تجربه کند و باید دید عملکرد او چگونه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد دانشگر مدافع باتجربه سابق استقلال که در اقدامی جنجالی راهی اصفهان و سپاهان شد، این روزها حضور فعالی در تمرینات این تیم دارد.