دانش آموزان الهامی روز چهارشنبه به سمت بشقاب می روند


سرویس خبر شماره: 2055257
26 ژوئیه 1403 در 10:32 ب.ظ.
5.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

شروع آموزش نساجی در مازندران;

تمرینات تدارکاتی نساجی برای فصل جدید لیگ برتر از فردا آغاز می شود.

دانش آموزان الهامی روز چهارشنبه به سمت بشقاب می روند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی مازندران فصل گذشته در یک دیدار قبل از پایان رقابت ها بقای خود را در لیگ قطعی کرد. شمالی ها فصل را با توپ پر و برای رقابت در آسیا آغاز کردند، اما گذشت زمان نشان داد آسیا برای آنها چندان خوش شانس نبوده و کم کم به رده آخر جدول سقوط کردند.

در آینده با تغییر مربی و حضور الکاراز شمالی ها امیدوار به تغییر بودند اما این اسپانیایی نتوانست گرهی از مشکلات نساجی باز کند تا دوباره به ساکت الهامی پرافتخارترین مربی خود روی بیاورند.

الهامی پس از حضور در این تیم شرایط نساجی را به کلی تغییر داد و آنها برای اولین بار در سه بازی خارج از خانه متوالی پیروز شدند. اما پس از پایان فصل و تایید ماندگاری نساجی، مالک این تیم بار دیگر این باشگاه را برای فروش گذاشت.

حدادیان با اشاره به هزینه های عدم بازگشت فوتبال به ایران و شرایط سخت رقابت برای تیم های خصوصی، از فروش نساجی خبر داد. کمی بعد باشگاه اعلام کرد که خریدار قبل از تاریخ اعلام شده پیدا نشده است اما همچنان اصرار دارد که تیم را واگذار کند.

حالا نساجی دوباره با الهامی برای فصل جدید به توافق رسیده و تمرینات این تیم از فردا آغاز می شود تا بازیکنان برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی