دانش آموزان رحمتی برای مس آماده می شوند (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان سید مهدی رحمتی که سال 1401 را به بهترین نحو به پایان رساندند و در 10 مسابقه متوالی موفق شدند، این روزها تمرینات تدارکاتی را در اراک برای شروع مجدد بازی ها انجام می دهند و می خواهند بازی ها را تکرار کنند. روند خوبی داشتند

شاگردان سید مهدی رحمتی که در دیدار معوقه مقابل گل گهر سیرجان شکست نخوردند و پس از آن در 9 بازی متوالی در دور دوم لیگ برتر شکست نخوردند و با رده هفتم جدول لیگ برتر به تعطیلات رفتند. با انگیزه زیادی تمرین می کنند و می خواهند مقابل مس کرمان نتیجه بگیرند.

سه جلسه از چهار جلسه تمرینی تیم فوتبال آلومینیوم در زمین اصلی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، محل برگزاری بازی های خانگی این تیم برگزار شده است و شاگردان رحمتی به دنبال آمادگی خوب برای شروع مجدد مسابقات هستند. و عملکرد موفق مقابل مس کرمان برای داشتن روحیه خوب.خوب میزبانی بازی بعدی مقابل استقلال.

1835835
1835836
1835837



مجله اخبار فوتبال داخلی

تمرینات عید فطر تیم فوتبال آلومینیوم در زمین اصلی ورزشگاه اراک در حال برگزاری است.

دانش آموزان رحمتی برای مس آماده می شوند (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1897642
6 آوریل 1402 ساعت 10:00 ب.ظ
476

0نقطه نظر

تیم فوتبال آلومینیوم که پس از تعطیلات 5 روزه تمرینات خود را از 12 فروردین ماه آغاز کرده است، به دنبال آماده سازی مناسب برای حضور قدرتمندانه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل مس کرمان است و این روزها پرنشاط است. تمرین در ایام نوروز به سرپرستی نظر رحمتی.