دانش: حداقل حق تراکتور حداقل یک قهرمانی است


سرویس خبر شماره: 2052430
13 جولای 1403 ساعت 9:00 ق.ظ.
2.3 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

از هواداران می خواهم از من حمایت کنند.

بازیکن سابق تراکتورسازی می گوید هواداران این تیم باید برای رسیدن به قهرمانی از او حمایت ویژه کنند.

دانش: حداقل حق تراکتور حداقل یک قهرمانی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لر تابران امسال در لیگ برتر حضور خواهد داشت. سجاد دانایی بازیکن خیبر خرم آباد در این باره به خبرنگار ما گفت: بسیار خوشحالم که برای دومین بار صعود را تجربه کردم و تمام تلاش تیم خیبر از ابتدا باعث خوشحالی کل تیم شد و خدا را شکر که موفق شدیم. آنها را شرمنده نکنید، زیرا آنها سزاوار آن بودند. هواداران بیش از اینها هستند.

او ادامه داد: به شخصه هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن از خیبر ندارم، باید مشورت کنم و بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم، اما در هر صورت می خواهم فصل بعد بهتر از فصل قبل باشم.

این بازیکن که در پایان نیم فصل دوم بازی چندانی نداشت دلیل آن را توضیح داد: در نیم فصل در اردوی کیش از ناحیه کشاله ران آسیب دیدم و چهار مسابقه را از دست دادم، سپس تا آخرین دیدارها در خدمت تیم بودم و فقط آخرین دیدارهایی که انجام ندادم. منطقه به دلیل تصمیم کارکنان، و من به نظر آنها احترام می گذارم. با توجه به شرایطی که در تراکتور داشتم تصمیم گرفتم به جایی بروم که بتوانم کامل بازی کنم و خدا را شکر با توصیه هایی که کردم و با کمک آقای مهاجری آقای مهاجری بهترین اتفاق برای من افتاد. کمالوند و مهدی کیانی تجربه خوبی کسب کردم و اصلا پشیمان نیستیم.

دانایی با تاکید بر اینکه همچنان با پارسورس در ارتباط است گفت. من همیشه با هواداران گرم تراکتورسازی در ارتباط هستم، زیرا آنها از گرم ترین هواداران جهان هستند و حس بسیار خوبی را منتقل می کنند و هر بار که آنها ورزشگاه را پر می کنند، ما غاز می کنیم. امیدوارم تراکتورسازی حداقل یک قهرمانی در لیگ کسب کند زیرا این کمترین چیزی است که آنها دارند. تراکتورسازی امسال در نقل و انتقالات خوب عمل کرده است و از هواداران این تیم می خواهم از آقای زنوزی حمایت کنند تا بهترین اتفاق برای آنها بیفتد.

وی در پایان سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: از همه اعضای تیم خیبر به ویژه دکتر عبدی تشکر می کنم که سال بسیار خوب و خاطره انگیزی را برای ما رقم زدند. همچنین از هواداران پرشور خیبر که در سرما و گرما از ما حمایت کردند تشکر می کنم. امیدوارم خیبر در سال های آینده به یکی از مهره های اصلی لیگ برتر تبدیل شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی