دانمارک 2-0 فرانسه; قهرمان جهان حالش خوب نیست

اما این تیم پنج دقیقه بعد گل دوم را هم به ثمر رساند. ارسال به عقب توماس دیلینی از داخل محوطه جریمه با ضربه دقیق اسکاف السن از گوشه دروازه فرانسه همراه شد و دانمارک توانست با نتیجه 0-2 مقابل حریف پیش بیفتد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قهرمان دور قبل این مسابقات امسال اصلا عملکرد خوبی نداشته و امشب در آخرین بازی خانگی در دانمارک با دو گل مغلوب شد. در این گروه کرواسی با پیروزی مقابل اتریش به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه یافت.

در ادامه، تیم ملی دانمارک به خوبی از دروازه های خود دفاع کرد و در نهایت توانست با همان دو گل فرانسه را شکست دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فرانسوی ها بازی را بهتر آغاز کردند و کیلیان امباپه در همان دقایق ابتدایی روی پاس آنتوان گریزمان می توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با واکنش کاسپر اشمایکل همراه شد.
اما سپس دانمارک کنترل بازی را در دست گرفت و در نیمه اول به گل رسید. روی پاس زمینی دیدنی دامسگارد از سمت چپ بود که کسپر دالبرگ در مقابل دروازه و تک به تک موقعیت ایجاد کرد و با یک ضربه دقیق اولین گل دانمارک را به ثمر رساند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم فرانسه می توانست از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد اما ضربه گریزمان توسط کاسپر اشمایکل مهار شد.

دقایقی بعد با حرکت گریزمان، تیم فرانسه بهترین فرصت را برای تساوی به دست آورد، اما کیلیان امباپه توپ را تک به تک نکرد و دوباره اشمایکل به گل رسید.


سرویس خبر شماره: 1845258
04 مهر 1401 ساعت 00:18
3.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

تیم فرانسه در خانه با نتیجه 0-2 مغلوب دانمارک شد و در گروه خود در لیگ ملت‌های اروپا سوم شد.

دانمارک 2-0 فرانسه;  قهرمان جهان حالش خوب نیست