دانیال به عنوان مهندس تخت جمشید

اسماعیلی فر که از فصل گذشته پیشتاز خریدهای یحیی گل محمدی برای پرسپولیس بود، سرانجام تابستان امسال به جمع قرمزپوشان اضافه شد و پس از چند نمایش موفق در هفته های ابتدایی، حالا در نقش گلزن در آخرین هفته ها ظاهر شده است. دو هفته.

دانیال اسماعیلی فر که در سمت راست دفاع سخت کار می کرد تا حریف را از پیشروی و ایجاد موقعیت روی دروازه تیمش باز دارد، در دپارتمان هجومی نیز حضور فعال داشت و با سرخپوشان همگروه شد. وینگر راست در این مبارزه


سرویس خبر شماره: 1843128
20 سپتامبر 1401 ساعت 00:22
نمایش 4K |

13نقطه نظر

دنیل اکنون بهترین پاسور در بین مدافعان این فصل است و پس از ریکاردو آلوز از تراکتور در رده دوم لیگ قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع راست پرسپولیس سومین پاس گل خود را در این فصل ثبت کرد تا نشان دهد اصرار یحیی گل محمدی برای جذب او در دو فصل گذشته بی دلیل نبوده است.

دانیال به عنوان مهندس تخت جمشید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دانیال اسماعیلی فر در دو بازی اخیر این تیم سه پاس گل داد تا نقش اول را در بردهای سرخپوشان داشته باشد.

مدافع راست قرمزها در نهایت با یکی از این نفوذها توانست یورگن لوکادیا را وارد محوطه جریمه تیمش کند تا این مهاجم فرصت طلب با گل دیدنی خود قهرمانی پرسپولیس را جشن بگیرد و دنیل هم پا را فراتر گذاشت. رسیدن به هدفش: رسیدن به بالای جدول گلزنان لیگ در این فصل و داشتن شانس حضور در تیم ملی.

مدافع راست پرسپولیس پس از دو گلی که هفته گذشته برای سعید صادقی به ثمر رساند، این بار نیز با رفتن به سمت یورگن لوکادیا، گلزن مطمئن تیمش، این نام را به عنوان مبنایی برای دستیابی تیمش به گل پیروزی و سه گل به دست آورد. امتیاز این بازی