دانیال و آخرین فرصت ها برای جذب کی روش

در حالی که قرار بود دانیال اسماعیلی فر بتواند در آخرین اردوی تیم ملی در جمع شاگردان کارلوس کی روش حضور یابد، در این اردو شرکت نکرد. با این حال دانیال طبق قولی که داده بود به دنبال بهبود وضعیت خود در فرصت باقی مانده است تا بتواند در رقابت های فینال برای حضور در تیم ملی به میدان برود.


سرویس خبر شماره: 1845316
04 اردیبهشت 1401 @ 12:36 بعد از ظهر |
21.1 هزار |

9نقطه نظر

مدافع راست پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل گل گهر توانست در نقش گلزن تیمش ظاهر شود و البته بدلیل بدشانسی پاس او که با گل گلسیانی همراه بود، قبول نشد. پایان. در فاصله کمتر از دو ماه تا جام جهانی و با توجه به اینکه لیست تیم ملی برای حضور در این مسابقات زودتر مشخص می شود، امیدوار است بتواند شانس حضور در این مسابقات را به دست آورد و این باید در مبارزات نشان دهد که چگونه خواهد شد. بقیه خودش را به کادر فنی تیم ملی نشان می دهد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدافع راست پرسپولیس که در فصل جاری و تا پایان هفته ششم توانست با سه پاس گل در جمع مدعیان برترین پاس گل لیگ باشد، آخرین شانس خود را برای حضور در لیگ برتر دنبال می کند. تیم ملی. خدمه

مدافع راست پرسپولیس همچنان خود را خوش شانس برای حضور در تیم ملی و جام جهانی می داند و به این ترتیب از آخرین فرصت های خود استفاده می کند.

دانیال و آخرین فرصت ها برای جذب کی روش