داوران در اسپانیا به رئال مادرید کمک نمی کنند

طبس ادامه داد: من هرگز باور نمی‌کردم که رئال توسط داوران حمایت شود. داوران اسپانیایی از رئال یا هیچ تیم دیگری حمایت نمی‌کنند، اما فشار رسانه‌ها روی آن‌ها وجود دارد و این می‌تواند منجر به سوت زدن ضربه‌های بد در بازی‌های بزرگی شود که رئال و بارسا در آن قرار دارند. سمت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی خلیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو چند روز پیش با انتشار بیانیه ای مدعی شد که فضای رسانه ای در اسپانیا به نفع رئال است و این موضوع داوری را تحت فشار قرار می دهد. ایتورالده گونزالس، داور بازنشسته اسپانیایی نیز اخیرا گفته است که رئال مادرید بیشترین هواداران را در اسپانیا دارد و برای هر داوری قضاوت بازی رئال مادرید مانند ضربه زدن به اتوبوس است.

1623508

خاویر تباس در واکنش به اظهارات اتلتیکو گفت: “هر باشگاهی می تواند بیانیه بدهد و این طبیعی است. من حمله به داوران را در بیانیه خیل مارین ندیدم. او فکر می کرد فشار رسانه ای هواداران رئال مادرید روی داوران تاثیر می گذارد.” صحبت های ایتورالده برایم عجیب بود و معتقدم او به داوران تهمت زده و از خط قرمزها عبور کرده است.»

خاویر تباس، رئیس لالیگا با اطمینان گفت که نه رئال و نه هیچ تیم دیگری در فوتبال اسپانیا از حمایت داوران برخوردار نیستند.

داوران در اسپانیا به رئال مادرید کمک نمی کنند


سرویس خبر شماره: 1867820
11 فوریه 1401 @ 14:39 |
836 امتیاز خبر

4نقطه نظر

رئیس لالیگا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی مادرید در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری حواشی بسیاری داشت. رئال بازی را 3-1 برد در حالی که اتلتیکو فکر می کرد دنی سبایوس باید در نیمه دوم پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج می شد. او در زمین ماند و رئال با زدن گل تساوی بازی را به دو وقت اضافه رساند. استفان ساویچ مدافع اتلتیکو در دقیقه 99 از بازی اخراج شد و روژی بلانکو بازی را با نتیجه 3-1 مقابل 10 نفره واگذار کرد و حذف شد.

1790359