داوران لیگ اخراج نمی شوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی میرزابیگی، کمک داور اسبق فوتبال ایران که تجربه زیادی در عرصه ملی و بین المللی دارد، درباره بحث های پیرامون برخی قضاوت ها در لیگ دسته اول به خبرنگار ما گفت: مصاحبه ای را از تلویزیون تماشا کردم. آقای خواجه گیری نایب رئیس باشگاه شمس آذر قزوین دیدم اعلام کرده اند که از داوران اخراجی لیگ برتر در لیگ یک استفاده می شود. حضور داوران در بازی های تیمش، تصمیمی بی پروا از سوی او برای تخریب و جلوگیری از روند رو به رشد تیم خوب شمس آذر و ایجاد حاشیه برای بازیکنان محترمش.

کمک داور بین المللی فوتبال همچنین گفت: حرف ها و مزخرفات مثل اخراج یک داور است نه در شأن ادبیات شما و در شأن داوران مظلوم کمیته داوران. تا جایی که من به لیست داورانی که در 17 هفته گذشته در مسابقات شمس آذر قضاوت کرده اند نگاه کردم، داورانی مانند حسین زمانی داور بسیار خوب استان قم، وحید زمانی و میثم حیدری داوران خوب شهرکردی، پوریا افشاریان. ، داور جوان آينده در ياسوجي و … قضاوت مسابقات اين تيم را بدون حرف و حديث به پايان رساندند. کلمه اخراج را که به این داوران خوش آتیه نسبت می دهید از کجا پیدا کردید؟


سرویس خبر شماره: 1862444
12 ژانویه 1401 در 10:35 ق.ظ.
368 امتیاز خبر

0نقطه نظر

میرزابیگی: اینها را آینده داوری ایران می دانند

میرزابیگی در پایان افزود: از بین داوران زیادی که امشب با آنها صحبت کرده ام، از مسئولان باشگاه های لیگ می خواهم که در خور جایگاهی که در آن هستند، نظر بدهند. تیم شمس آذر با مدیریت خوب آقای شهاب زندی و حمایت مردم شایسته قزوین نیازی به شکستن کاسه و شطرنج بر سر ظالمان داور ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کمک داور بین المللی سابق فوتبال ایران توضیحاتی در مورد داورانی که در لیگ دسته اول سوت می زنند ارائه کرده است.

داوران لیگ اخراج نمی شوند