داور بازی حساس سیتی – رئال مادرید مشخص شد

قضاوت دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به یک داور 37 ساله سپرده شد.


سرویس خبر شماره: 1821173 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 15:00 |
3,209 |

3نظرات

داوری رومانی

دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید عصر سه شنبه از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این اولین بار است که کواچ در لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید را قضاوت می کند، اما او برای تیم های اسپانیایی داور دارد. کواکس در دور قبل سیتی-اتلتیکو را سوت زد. این دیدار با یک گل به سود میزبان به پایان رسید. او همچنین بازی سویا – لیل در سال 2011 را قضاوت کرد و بازی بارسلونا – ناپولی (1-1) را در پلی آف لیگ اروپا این فصل در نیوکمپ سوت زد.
کواکس اما دو بار برای سیتی قضاوت کرده است. بازی مقابل اتلتیکو که در بالا ذکر شد و همچنین برد 1-5 مقابل بروژ در مرحله گروهی این فصل.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید عصر سه شنبه در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در اولین دیدار خارج از خانه از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) او استوان کواچ از رومانی را به عنوان داور این دیدار برگزید. دستیاران کواچ در این دیدار حساس واسیل فلورین مارینسکو و اویدو آرتن هر دو از رومانی خواهند بود و آرتور دیاز از پرتغال داور چهارم خواهد بود. مارکو فریتز از آلمان نیز VAR (کمک داور ویدئویی) و باستین دانکرت از آلمان نیز به عنوان کمک داور VAR در این دیدار حضور خواهند داشت.