داور دیدار افتتاحیه جام جهانی مشخص شد

در همین راستا کمیته داوران فیفا اسامی داوران بازی افتتاحیه جام جهانی را اعلام کرد که در آن دانیله اورساتو داور 46 ساله ایتالیایی دیدار قطر و اکوادور را قضاوت خواهد کرد.

جالب اینجاست که اورساتو تاکنون هیچ بازی جام جهانی را قضاوت نکرده است و بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 اولین داوری او در بزرگترین رقابت فوتبال جهان است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1854149
27 نوامبر 1401 @ 8:38 ب.ظ
26.8K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

دانیل اورساتو بازی قطر و اکوادور را سوت می زند

او در کارنامه اورساتو قضاوت بازی های مهمی مانند فینال کوپا ایتالیا، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و پاریس در سال 2019، سه بازی یورو 2020، دو فینال لیگ قهرمانان نیمه اروپا بین رئال مادرید و چلسی و همچنین داوری را در کارنامه دارد. رئال مادرید و منچسترسیتی، بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین پاری سن ژرمن و رئال مادرید و بازی های بزرگ و مهم سری آ ایتالیا را می بینیم.

طبق اعلام کمیته داوران فیفا، دانیله اورساتو ایتالیایی بازی افتتاحیه جام جهانی را سوت خواهد زد.

داور دیدار افتتاحیه جام جهانی مشخص شد

اورساتو در شهر کوچک Recaro Terme در استان ویچنزا متولد شد. او در سن 17 سالگی پس از مربیگری در تیم های نوجوانان وارد عرصه داوری شد. او داوری را در سری C ایتالیا آغاز کرد و در سال 2006 اولین بازی خود را در سری آ بین سیه نا و آتالانتا سوت زد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جام جهانی 2022 قطر از روز یکشنبه با دیدار تیم های قطر و اکوادور آغاز می شود. میزبان این رقابت ها در ورزشگاه 63 هزار نفری البیت میزبان حریف خود خواهد بود.

اورساتو در سال 2010 در لیست داوران یوفا قرار گرفت و از سال 2012 بازی های لیگ قهرمانان اروپا را قضاوت کرد و از سال 2015 وارد لیست الیت داوران یوفا شد.