داوید دخیا با پست مرموز رسانه های اجتماعی به گمانه زنی ها در مورد بازگشت منچستریونایتد دامن زد – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


داوید دخیا، ستاره سابق منچستریونایتد با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی مرموز به گمانه زنی های مداوم در مورد بازگشت احتمالی به باشگاه اضافه کرد.

گزارشی توسط خورشید فاش کرد که یونایتد در مسیر پیشنهاد قراردادی کوتاه مدت به دخیا برای بازگشت، تنها چند ماه پس از خروج اریک تن هاگ بود.

دخیا و یونایتد نتوانستند بر سر تمدید قرارداد به توافق برسند، در میان شک و تردیدها در مورد مناسب بودن توپ گیر برای سبک بازی تن هاگ.

تصمیم به تعقیب آندره اونانا از اینترمیلان گرفته شد.

این بازیکن کامرونی برای عادت کردن به زندگی در یونایتد تلاش کرده است. او مرتکب چندین اشتباه بزرگ شده است که برای تیمش گران تمام شده است.

با این حال اونانا قهرمان یونایتد در پیروزی دراماتیک 1-0 مقابل اف سی کپنهاگ در روز سه شنبه بود.

این بازیکن 27 ساله با یک ضربه پنالتی در آخرین لحظه به میدان رفت تا مطمئن شود شیاطین سرخ هر سه امتیاز را به دست آورده اند تا جاه طلبی خود را برای خروج از گروه A و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا زنده نگه دارند.

با نزدیک شدن سریع AFCON، اعلام شد که یونایتد نگران کوتاهی در بخش دروازه بانی است.

اونانا ممکن است تصمیم بگیرد برای کامرون که به این مسابقات راه یافته است، صف آرایی کند. اگر ستاره یونایتد تصمیم بگیرد که در آن شرکت کند، ممکن است تا 9 بازی را برای باشگاهش از دست بدهد.

با این حال، به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، دخیا گزینه ای برای قهرمان 20 دوره انگلیس نیست.

منابع باشگاهی در ابتدا این پیشنهاد را رد کردند که یونایتد به دخیا پس از جدایی بلندپایه او در تابستان فرصت دیگری برای حضور در باشگاه می دهد.

این بازیکن اسپانیایی به X (توئیتر سابق) رفت و با یک توییت مرموز به این سردرگمی افزود. او یک ایموجی فکری وسوسه‌انگیز منتشر کرد که فقط باعث سردرگمی حامیان شد.

در حال حاضر، دخیا بازیکن آزاد باقی مانده است.



https://thepeoplesperson.com/2023/10/26/david-de-gea-fuels-speculation-about-man-united-return-with-cryptic-social-media-post-271073/ منبع: