دایچه به روز رسانی آمادگی جسمانی چهار نفره اورتون را قبل از دربی ارائه می کند

در مورد سه مرد دیگر ذکر شده در گزارش، بعید به نظر می رسد که هیچ کدام از آنها حضور داشته باشند و بنابراین باید انتظار داشته باشیم که کانر کودی برای اولین بار در آنفیلد به عنوان نماینده آبی ها به طور رسمی از پارک عبور کند.

همانطور که توسط بی بی سی اسپورت: به گفته شان دایچه، سرمربی اورتون، دومینیک کالورت-لوین، مهاجم اورتون از مشکل همسترینگ رنج می‌برد و در بهترین حالت ممکن است دستش را لمس کند.

دایچ اضافه کرد که مایکل کین که در اواسط هفته یک بازی پشت درهای بسته انجام داد، سخت کار می کند تا به آمادگی کامل برسد.

بزرگترین تقویت برای لیورپول، اخباری است مبنی بر اینکه دومینیک کالورت-لوین در حال حاضر برای دربی مرسی ساید تردید دارد، اگرچه مطمئناً به هیچ وجه تأیید نشده است که آیا باشگاه او در معرض خطر آسیب دیدگی همسترینگ قرار دارد یا خیر.

تنها در دومین بازی خود به عنوان سرمربی اورتون، شان دایچ امیدوار است نتیجه‌ای را که تیمش مقابل آرسنال در اولین بازی خود به دست آورد را تکرار کند، اما ممکن است مجبور شود این کار را بدون چند نفر از اعضای تیم اصلی‌اش انجام دهد.

رد کودکی مطمئناً احساسات عجیبی در بازی خواهد داشت و همچنین به احتمال زیاد او از طرف هواداران آنفیلد با دشمنی روبرو خواهد شد، زیرا “یکی از خودمان” به باشگاه ما پشت کرده است.

جیمز گارنر و بن گادفری غایبان طولانی مدت به دنبال آسیب دیدگی کمر و زانو به تمرینات بازگشتند اما هنوز در دسترس نیستند.

بیشتر بخوانید: “سنت های کپ را زنده نگه دارید” – هواداران برای دربی مرسی ساید “روز پرچم” را خواستارند

هر دو تیم در این شب چندین نگرانی برای مصدومیت خواهند داشت، اما هنوز هم می توان حدس زد که این یک بازی سخت خواهد بود، بازی بزرگی برای هر دو.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

https://www.empireofthekop.com/2023/02/13/dyche-four-man-everton-update/ منبع: