دبلی که موانی را هم تراز مسی و نیمار قرار داد!

نمایشی که نباید فصل Kulu Moani را تحت الشعاع قرار دهد. مدافع نهم ایگلز که تابستان گذشته با انتقالی آزاد از نانت به آلمان پیوست، یکی از خریدهای سال اروپاست. گل فوق العاده او مقابل بایرن در آلیانتس به او اجازه داد تا دبل دابل خود را ثبت کند. کولو موانی در این فصل برای آینتراخت فرانکفورت در 26 بازی 10 گل و 13 پاس گل به ثبت رسانده است. در واقع، بازیکن سابق نانت اولین بازیکنی است که در 15 بازی اول خود در بوندسلیگا 10 گل به ثمر رسانده است.

این آمار زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانید تنها سه بازیکن بزرگ دیگر از مرز 10 گل و 10 پاس گل عبور کرده اند: نیمار (15 + 14)، لئو مسی (13 + 14) و سرژ گنابری (10 + 10).

مربی او، الیور گلاسنر، نیز انتظار بیشتری دارد: “او می تواند تمام کننده بهتری باشد. او موقعیت های خوبی دارد، اما به جای گلزنی، تمایل به شوتزنی قوی دارد. ما روی آن کار می کنیم.”

ملی پوش فرانسوی همچنین نقش مهمی در اولین حضور اینتراخت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان داشت. موانی با ورود به قلعه عقاب ها به عنوان یک “قاتل” بهترین پاسور بوندسلیگا شد. او می گوید: کمک به هم تیمی هایم برای گلزنی من را خوشحال می کند، اما گل زدن بیشتر از کمک به آنها لذت بخش است.

1798143
موقعیتی که موانی در آخرین دقایق دیدار مقابل آرژانتین از دست داد تا پایان دوران ورزشی این ستاره جوان او را همراهی می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رندال کولو مووانی در جام جهانی 2022 قطر به شهرت جهانی دست یافت. او گل دوم فرانسه را در نیمه نهایی مقابل مراکش به ثمر رساند، اما فینال که بزرگترین ویترین او بود، برای او پایان خوبی نداشت.

بایرن اکنون آن را در دستور کار خود دارد. علاوه بر این، خود کولو موانی مستقیماً در این مورد سوال شد: “بایرن باشگاه بزرگی است. همه آرزوی بازی در چنین تیم هایی را دارند، اما تمرکز من روی اینتراخت است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم آینتراخت یکی از چهار بازیکنی است که در فصل جاری با 10 گل و 10 پاس گل در صدر جدول لیگ های برتر قرار دارد.

دبلی که موانی را هم تراز مسی و نیمار قرار داد!


سرویس خبر شماره: 1868466
15 فوریه 1401 ساعت 12:31 |
3.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ورود او چهره فرانسه را تغییر داد و آرژانتین 2-0 عقب افتاد. مهاجم آینتراخت فرانکفورت با مهار پنالتی امباپه در دقیقه 80 بازی را 2-1 کرد. با این حال، او همیشه با بازی تک به تک امیلیانو مارتینز در 123 دقیقه وقت اضافه در تساوی 3-3 از او در یادها خواهد ماند.

لوتار ماتیوس در اسکای گفت: “کولو موانی دارایی بزرگی برای بوندسلیگا است. خوشحالم که او اینجاست. فکر نمی کنم ما هنوز پتانسیل کامل او را دیده باشیم.”