دبو مارتینز: اوسپینا برادر بزرگتر و معلم من است

رابطه دوستانه بین مارتینز و اوسپینا از آن زمان شکل گرفت و به مدت هشت سال ادامه داشت. مارتینز در اولین فصل اوسپینا در آرسنال به روترهام یونایتد و ولورهمپتون قرض داده شد، اما فصل بعد بازگشت و توانست یک فصل کامل را در کنار اوسپینا بازی کند.

امیلیانو مارتینز اما یک دروازه بان کهنه کار را معلم خود و برادرش می داند و معتقد است که او نقش مهمی در دستیابی به این مقام داشته است. دیوید اوسپینا، مدافع تیم ملی کلمبیا که دبو همیشه او را برادر بزرگترش خطاب می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیلیانو مارتینز در حال حاضر بهترین یا یکی از بهترین دروازه بان های جهان است که با قهرمانی تیم ملی کشورش به جام جهانی استثنایی دست یافته است. عملکرد او در قطر، از ضربات پنالتی گرفته تا شخصیت و رهبری او در این تیم، مارتینز را به یکی از ارکان اصلی قهرمانی آلبی سلسته در جام جهانی 2020 تبدیل کرد.


سرویس خبر شماره: 1860218
28 دسامبر 1401 ساعت 11:45 ب.ظ
13.1 هزار |

3نقطه نظر

مارتینز به دیوید اوسپینا تبریک گفت و گفت: “کلمبیا کشور زیبایی است و من دوستان زیادی در آنجا دارم. به خصوص دیوید اوسپینا که برادر بزرگتر من است. او در عروسی من شرکت کرد و من دوست دارم با دیوید سفر کنم یا با او باشم. او به من یاد داد. بسیار و او واقعاً شبیه برادر من است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

امیلیانو مارتینز، دروازه بان درخشان آرژانتین در جام جهانی، هشت سال است که با دیوید اوسپینا، دروازه بان تیم ملی کلمبیا رابطه نزدیکی دارد و او را معلم و برادر خود می داند.

دبو مارتینز: اوسپینا برادر بزرگتر و معلم من است

این دو اولین بار در سال 2014 در باشگاه آرسنال با یکدیگر ملاقات کردند. همکاری آنها در نیمه اول فصل 2014-2015 آغاز شد و این دو دروازه بان آمریکای جنوبی در طول فصل 2017-2016 هم تیمی بودند.