دخالت فیفا برای حل مشکل دروازه بان پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 1894452
25 اسفند 1401 @ 12:48 |
6.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

حاجی آقا در استانبول گیر افتاد

این بازیکن پس از پایان فصل به ایران بازگشت و پس از بررسی پیشنهادات خود تیم اسکوپیه را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد و پس از امضای قرارداد برای درخواست ویزای مقدونیه به ترکیه رفت و پس از سفر به این کشور و حضور در محل جدید خود. او به طور رسمی کار خود را با اسکوپیه آغاز خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرحسین حاجی آقا تا فصل گذشته جزو جوانان و آینده سازان پالش پاهوس بود و مدتی را زیر نظر یحیی گل محمدی و داوود فنایی در تیم بزرگسالان تمرین کرد اما در فصل میانی با یک بازی مواجه شد. پیشنهاد جورج پتروف مقدونیه برای پیوستن به پرسپولیس.

با توجه به امضای قرارداد باشگاه اسکوپیه و حاجی آقا هم اکنون طرفین از طریق فیفا پیگیر این پرونده هستند تا برای صدور روادید این بازیکن چاره اندیشی شود.

1829561



مجله اخبار فوتبال داخلی

امیرحسین حاجی آقا، دروازه بان سابق پرسپولیس که قرارداد خود را با اسکوپیه مقدونیه امضا کرده بود، موفق به اخذ ویزای این کشور نشد.

دخالت فیفا برای حل مشکل دروازه بان پرسپولیس!

حاجی آقا که در ابتدا جای خود را به جورج پتروف به عنوان دروازه بان اول داد، در اکثر بازی ها به دلیل درخشش دروازه بان دیگر آن تیم، نیمکت نشین شد تا اینکه پس از یک فصل و قهرمانی در جام حذفی و حضور در لیگ کنفرانس اروپا. ، از این تیم جدا شد.

حاجی آقا اگرچه تا چند ماه پیش در مقدونیه بود اما پس از حدود 25 روز اقامت در استانبول، در نهایت درخواست ویزای وی به دلیل مشکلات سیاسی از سوی این کشور رد شد و به همین دلیل نتوانست به مقدونیه سفر کند و به ایران بازگردد.