دخیا به جایی نمی رسد: تمدید با یونایتد قطعی شده است

رسانه ها گزارش داده اند که اریک تنهاچ اعتقادی به این دروازه بان اسپانیایی ندارد و در نتیجه بعید است یونایتد قرارداد او را تمدید کند. برخی دیگر از گزارش ها مدعی شدند که دخیا برای تمدید قرارداد خود مردد بوده و به پیشنهاد باشگاه پاسخ نداده است.

1854586

بر خلاف شایعات اخیر، داوید دخیا و منچستریونایتد برای تمدید قرارداد او به توافق رسیده اند و این مدافع اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا خواهد کرد.

دخیا به جایی نمی رسد: تمدید با یونایتد قطعی شده است


سرویس خبر شماره: 1922239
آوریل 31, 1402 در 5:41 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما امروز این شایعات تکذیب شده و اخبار جدید منابع نزدیک به منچستریونایتد نشان می دهد که مدافع اسپانیایی با شیاطین سرخ به توافق کامل رسیده است و به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد. دخیا با عملکرد خود در چند ماه گذشته، اریک تنهاچ را متقاعد کرد که او انتخاب درستی برای محافظت از دروازه تیمش است و توافق تنهاچ یکی از کلیدهای تکمیل مذاکرات بین دخیا و باشگاه بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داوید دخیا آخرین ماه های قرارداد فعلی خود را با منچستریونایتد سپری می کند. آینده او در این باشگاه مدتی است که با شایعات و گمانه زنی های زیادی مواجه شده است.

دخیا اخیرا به سوالاتی درباره برنامه هایش برای ترک یونایتد به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل پاسخ داد و گفت که شیاطین سرخ را دوست دارد. پس از این صحبت های دخیا، سرمربی هلندی در مصاحبه ای به تمجید از دروازه بان تیمش پرداخت و او را یک دروازه بان بی نقص توصیف کرد.

1854587



مجله اخبار فوتبال خارجی