درآمد این فصل از پرسپولیس: 19 میلیارد و هشتصد!

باشگاه پرسپولیس درآمد فصل جاری خود را در پایان شهریور 19 میلیارد و 876 میلیون تومان برآورد کرد.

درآمد این فصل از پرسپولیس: 19 میلیارد و هشتصد!

باید دید در اسناد بعدی چه رقمی به درآمد پرسپولیس می رسد؟ باشگاه پرسپولیس متعهد می شود تا پایان فصل 250 تا 310 میلیارد تومان به بازیکنانش پرداخت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از ابتدای لیگ برتر تا به امروز 15 میلیارد و 428 میلیون تومان برای تبلیغات پیراهن به خزانه باشگاه اضافه شده و دو میلیارد و ششصد میلیون تومان به خزانه باشگاه اضافه شده است. همچنین از طریق تبلیغات محیطی درآمدزایی کرد.

جالب اینجاست که پرسپولیس تا پایان شهریور 6 بازی انجام داد و در 5 بازی روی پیراهن خود تبلیغات داشت و به عبارتی برای هر بازی سه میلیارد دریافت کرد.

اما در خصوص تبلیغات محیطی به نظر می رسد مشکلات ابتدای فصل باعث شده درآمد پالش پوشان به زیر سه میلیارد تومان برسد.

جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس مدعی شد مبلغ قرارداد اسپانسر این باشگاه چهار برابر مبلغ قرارداد بازیکن و مربی بوده که نشان از یک ضرب و تقسیم ساده تریلیونی دارد که البته هرگز محقق نخواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1852531
نوامبر 17, 1401 @ 5:26 PM
8.2K ​​|

4نقطه نظر

افشا تا پایان شهریور

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از انتشار صورت های مالی باشگاه پرسپولیس، مدیر بازار فربور سوالاتی را از باشگاه پرسید که اکنون واحد مالی پرش پوشان به آنها پاسخ داده است.

پرسپولیس سه میلیارد تومان هم از سایر بخش ها درآمد داشت که مجموع درآمد این باشگاه در پایان شهریور نزدیک به بیست میلیارد تومان است.