درآمد تبلیغات محیطی پرسپولیس اشتباه محاسبه شد!


سرویس خبر شماره: 2051398
7 جولای 1403 ساعت 16:26 |
27.3 هزار |

19نقطه نظر

طعنه درویش به سخنان بهاروند;

رضا درویش از تبلیغات محیطی صحبت کرد و به اظهارات حیدر بهاروند واکنش نشان داد.

درآمد تبلیغات محیطی پرسپولیس اشتباه محاسبه شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش به صحبت های حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ مبنی بر اینکه وی به هیچ باشگاهی برای تبلیغات محیطی وابسته نبوده، واکنش نشان داد و گفت: احتمال کمی وجود دارد. که چنین چیزی گفته اند، اما اگر گفته اند، منظورشان این است که تبلیغات محیط زیست درآمدی ندارد!

وی همچنین درباره ادامه اظهارنظر بهاروند در خصوص عدم پرداخت حق عضویت سه درصدی پرسپولیس و پرداخت سهم باشگاه ها گفت: این بدان معنی بود که تبلیغات محیطی هیچ درآمدی نداشت. احتمالا شماره حساب اشتباه بوده و جای دیگری رفته و باشگاه ما چیزی دریافت نکرده است. ضمن اینکه نامه ای هم به آنها دادیم که 60،70 میلیارد تومان به یکی از باشگاه ها برای تبلیغات فصل گذشته، تبلیغات فصل قبل بدهکار هستند و ما از این پول سهم داریم. من آقای بهاروند را آدم صادقی می دانم و نمی دانم بر چه اساسی چنین گفته اند. فصل گذشته آنها چند آگهی فروختند و بسیاری از آن آگهی ها متعلق به پرسپولیس است. در هر صورت، تیم قهرمان است و تیمی است که بیشترین هوادار را دارد.

وی درباره آماده سازی ورزشگاه تختی و بازدیدش از این ورزشگاه گفت: او باید آماده باشد و باید تایید کند که مسابقات برگزار شود و سپس تمرینات تیم آغاز شود. به هر حال برای فصل جدید چون مالک پیدا کردیم رسما نامه ای اعلام کردیم که مالک می خواهد فضای تبلیغاتی را برنامه ریزی کند. برای پوشش هزینه های کلان درآمد ایجاد کنید.

مجله اخبار فوتبال داخلی