درخشان: امجدیه دقیقاً مثل 50 سال پیش است!


کد اطلاعات: 2048637
26 ژوئن 1403 ساعت 03:00
304 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این استادیوم باید به موزه تبدیل شود.

حمید درخشان از ورزشگاه خاطره انگیز امجدیه صحبت کرد.

درخشان: امجدیه دقیقاً مثل 50 سال پیش است!

به گزارش “ورش سه”، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه دربی کودکان کار در ورزشگاه امجدیه درباره این ورزشگاه خاطره و انگیزه صحبت کرد. در آغاز می گوید: خیلی خوشحالیم که بچه های کار خودشان را در کنار ملی پوشان قدیمی و باتجربه پیدا کردند و برایشان الگو شدند و شرایط خوبی پیدا کردند. آنها به بزرگان خود نگاه می کنند و از آنها الگو می گیرند، و این چیز زیبایی است. اگه ادامه پیدا کنه خیلی خوبه این بازیکنان امروز آمدند تا در کنار این کودکان بایستند و از نظر روحی و روانی از آنها حمایت کنند تا سیاست خوبی برای آینده خود داشته باشند و موفق باشند.

وی در خصوص اعتراض پیشکسوتان به شرایط ورزشگاه امجدیه گفت: بعد از چندین سال اولین بازی پرسپولیس را اینجا انجام دادم. باورتان نمی شود که 50 سال پیش هم همینطور بود، هیچ پیشرفتی در کار نبود و حتی یک اپسیلون ساخته نشد. اینها مکان های تاریخی فوتبال هستند و افراد مسن تر از ما در اینجا بازی می کردند. آنها باید این مکان را درست کنند یا حتی آن را موزه کنند تا ببینند چه کسانی به اینجا آمده اند و چه قهرمانانی اینجا بازی کرده اند. اثر باید اصلاح شود و واقعاً فرسوده و ناپدید می شود. متاسفیم که یک استادیوم قدیمی که ریشه کشور است اینگونه شده است.

او گفت با دیدن این زمین یاد اولین بازی اش برای پرسپولیس افتاد. اولین بازی من برای پرسپولیس برابر نیروی اهواز در این منطقه بود. 18 ساله بودم که وارد آن استادیوم شدم و باورتان نمی شود که چقدر هیجان زده بودم. حالا که به اینجا رسیدم، 45 سال پیش برگشتم. این حکایت فوتبال و ورزش ایران است و امیدوارم از این حالت بیرون بیایند و فرم خوبی پیدا کنند که با ورود به آن قدردانی کنید.

وی درباره کیفیت بهتر زمین در گذشته گفت: اون موقع بازی رسمی اینجا برگزار می شد نه اینکه فکر کنی مثل امروز رایگانه ولی بهتر از امروز بود. امروزه فوتبال رشد کرده و به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است. هر کسی که اینجا مسئول است باید برای بازسازی اینجا دلسوزی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی