درخشش در یورو: گلزن بالاتر از امباپه، بلینگهام و رونالدو


سرویس خبر شماره: 2051441
7 جولای 1403 ساعت 21:31 |
6.1 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

آردا گولر ستاره ترکیه ای در یورو 2024 تعداد فالوورهای اینستاگرامی بیشتری نسبت به کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه به دست آورد.

درخشش در یورو: گلزن بالاتر از امباپه، بلینگهام و رونالدو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تحلیلگران سایت “آپوستیس دپورتیووس” از 13 ژوئن یک روز قبل از شروع یورو تا 27 خرداد و چند ساعت پس از پایان مرحله گروهی اطلاعات جمع آوری کردند. یافته های آنها نشان می دهد که گولر جوان رئال مادرید در این مدت بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورده است. پس از او کریستیانو رونالدو از پرتغال، جود بلینگهام از انگلیس و کیلیان امباپه از فرانسه بیشترین افزایش فالوور را در این شبکه اجتماعی به ثبت رساندند. اگرچه هر سه آنها از گولر پیروان بیشتری دارند، اما محبوبیت او به سرعت در حال افزایش است.

گولر اولین بازی ملی خود را با یک گل خیره کننده برای ترکیه در بازی افتتاحیه یورو 2024 مقابل گرجستان در اوایل ماه جاری انجام داد. این بازیکن 19 ساله فصل را با رئال مادرید پایان خوبی داشت و همچنین نقش مهمی در صعود آنها به مرحله حذفی آلمان داشت.

2048388

این نتایج نشان می دهد که رابرت لواندوفسکی لهستانی با حذف کشورش از رقابت ها بیش از 20000 دنبال کننده از دست داد، در حالی که استیون برخوین و فرانکی دی یونگ از هلند به ترتیب 13000 و 11000 دنبال کننده از دست دادند.

ترکیه گولر روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اتریش می رود در حالی که پرتغال رونالدو یک روز زودتر به مصاف اسلوونی می رود. انگلیس با بلینگهام یکشنبه با اسلواکی و فرانسه با امباپه روز دوشنبه مقابل بلژیک به مصاف هم خواهند رفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی