درخشش ساکا، نفوذ آرتتا…

این اتفاق نیفتاد، اما اگر به جایی که اکنون هستیم نگاه کنید، آرتتا دو تا از با فرم‌ترین بازیکنان بازی را در اختیار دارد. بخش بزرگی از آن به وضوح استعداد و کاربرد خودشان است، اما شکی نیست که هر دو بازیکن تحت نظارت این مدیر پیشرفت کرده اند. 39 گل / پاس گل بین آنها در تمام رقابت های این فصل گواه پیشرفت آنهاست.

حدس می‌زنم اگر یک وینگر جوان با استعداد هستید و شانس رفتن به لیگ برتر را دارید، آرسنال مقصد انتخابی خواهد بود. متأسفانه، همه آنها چنین انتخابی ندارند و در نهایت در محیطی بسیار کم ارزش تر قرار می گیرند، اما بیایید فقط از وینگرهایی که داریم و آنچه آرتتا از آنها بدست می آورد سپاسگزار باشیم.

وضع مالیات: آنتونیو، اخراج شدی.

جالب است که در نظر داشته باشید زمانی که میکل آرتتا هدایت این تیم را برعهده گرفت، ما گزارش های زیادی در مورد دوران حضور او در منچسترسیتی و نحوه گذراندن زمان زیادی با وینگرها دریافت کردیم. از بازیکنانی مانند لروی سانه و رحیم استرلینگ به عنوان ذینفعان مربیگری یک به یک او نام برده شد. ما فکر می‌کردیم که آیا ممکن است در آرسنال نیز چنین چیزی را ببینیم، و من صحبت‌هایی را به یاد می‌آورم که آیا او ممکن است کسی باشد که بهترین نتیجه را از نیکلاس پپه بگیرد یا نه.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. من و جیمز بعداً امروز صبح یک Arsecast Extra را برای شما ضبط خواهیم کرد. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر فعال هستید عضو آرسبلاگ در Patreon، سوال خود را در #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

کنته: پرونتو!

پست درخشش ساکا، نفوذ آرتتا … اولین بار در آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال ظاهر شد.



https://arseblog.com/2023/03/sakas-brilliance-artetas-influence/ منبع:

صبح روز دوشنبه بر همگی شما بخیر و شادی

از آن کنفرانس مطبوعاتی فوق‌العاده و کاملاً خنده‌دار می‌آید، بنابراین نباید برای کسی تعجب‌آور باشد. سپس دوباره، و بدون اینکه بخواهم بگویم این را به شما گفتم، تقریباً در این پست وبلاگی که روزی که او منصوب شد، به شما گفتم:

در جای دیگر، اتفاق اجتناب ناپذیر رخ داد و آنتونیو کونته اخراج شد.

حتی فردی مانند امیل اسمیت رو، که استعداد و پتانسیل‌اش در زمان بازی برای تیم‌های جوانان آشکار بود، در سطح بزرگسالان نیز این موضوع را آشکار کرد – تا زمانی که آسیب‌دیدگی به او وارد شد و پیشرفت او را متوقف کرد. همانطور که دیروز اشاره کردم، یک گل برای زیر 21 سال انگلیس امیدوارم تا حدودی بتواند او را به مسیر خود بازگرداند، و او امیدوار است گزینه دیگری را در موقعیت های گسترده برای فرار به ما بدهد.

کنته: اما تولد میکل آرتتا است… (متن نوشته)

ما باید پادکست را حوالی وقت ناهار برای شما داشته باشیم. تا آن موقع.

من باید توضیح دهم که: برای مدافعان مخالف ترسناک است، نه برای من. اگر طرفدار آرسنال هستید، هیچ ترسی وجود ندارد. این هیجان و اشتیاق و خوش بینی است و در این مرحله مقداری از انتظار است، اما او هنوز فقط 21 سال دارد. این شروع کار او است و او می تواند حتی بهتر شود. اگر این باعث نمی شود که شما در ذره های خود احساس سوزن سوزن شدن کنید، نمی دانم چه خواهد شد.

آنتونیو کونته مربی بسیار خوبی است، اما او فقط یک مرد است و فقط انسان است. او نتوانست جلوی طاس شدن خود را بگیرد، پس چرا کسی فکر می کند که او آنقدر قدرتمند است که بتواند با نیروی تغییر ناپذیری که تاتنهامی است مقابله کند؟! این یک عنصر اساسی در جهان آنهاست که گاهی اوقات به شدت می درخشد، اما در نهایت سمی می شود و همه چیز را در مسیر خود مسموم می کند…

در مورد اینکه چه کسی بعدی می آید … چه کسی اهمیت می دهد؟ هیچ انسانی به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند طبیعت و تاریخ تاتنهام را خنثی کند.

لازم نیست خیلی به عقب برگردید تا متوجه شوید که «آرتتا از مارتینلی متنفر است» در حال انجام دور بازی است. علیرغم این واقعیت که او در هر چیزی که می‌گفت نسبت به او بسیار مثبت بود، این واقعیت که او در بازی کردن با او محتاط بود به این معنی بود که مردم به سرعت نتیجه‌گیری می‌کردند. البته یک مصدومیت بسیار جدی از ناحیه زانو وجود داشت، و تیم دقیقاً در شرایط فعلی نبود، اما مارتینلی در حال حاضر بهترین گلزن ما در این فصل است، بنابراین کاملاً ممکن است آرتتا بداند که دارد چه می‌کند.

ساکا دیشب 90 دقیقه کامل بازی کرد، اما حالا یک هفته کامل در خانه است تا قبل از اینکه شنبه با لیدز بازی کنیم، باتری هایش را شارژ کند. الکساندر زینچنکو نیز بازی کامل را برای اوکراین انجام داد. جورجینیو برای پیروزی 2-0 ایتالیا مقابل مالت روی نیمکت ماند و برخی گزارش ها حاکی از مصدومیت ویلفرد گنونتو، وینگر لیدز در آن بازی نیز هست.

*بیار بیاور*

من بازی انگلیس را تماشا نکردم، اما از آنچه می توانم جمع آوری کنم، بوکایو ساکا مرد اصلی بود. گزارش بازی گاردین او را “احساس انگیز” نامید. او یک گل فوق العاده به ثمر رساند – اینجا را تماشا کنید – و یک کمک عالی ارائه کرد. این حقیقت که او کاملاً درخشان است، البته برای هواداران آرسنال که مدت‌هاست او را از نزدیک تماشا می‌کنند، تعجبی ندارد. این مرد با ثباتی ارائه می دهد که برای یک جوان 21 ساله ترسناک است.