درخشش نابهنگام ذخیره/ قهرمانی استقلال بیرانوند و حسینی در دستان این بازیکن است.



تیم پرسپولیس در شرایطی مغلوب آلومینیوم اراک شد که دروازه بان دوم فصل قبل و ذخیره علیرضا بیرانوند در لیگ برتر بیست و دوم، دروازه تیم حریف را دید.

احمد گوهری که در لیگ برتر بیست و دوم فرصت حضور در دروازه های پرسپولیس را پیدا نکرد، از ابتدای لیگ برتر کنونی به تیم آلومینیوم اراک پیوست و توانست در بیشتر این دوره ها یکی از بازیکنان ثابت مجتبی حسینی باشد. مسابقات تیم او در دیدار با پرسپولیس – تیم فصل گذشته خود – آنقدر با انگیزه بود که در نهایت موفق شد هر دو پنالتی تیم سابقش را با وجود دریافت 4 گل در این دیدار مهار کند و زمینه ساز حذف پرسپولیسی ها شد.

حالا و در چند قدمی این دیدار، تیم استقلال – مدعی قهرمانی لیگ برتر – در تبریز باید در چنین شرایطی زندگی کند و به مصاف تیمی برود که حسین پورحمیدی، دروازه بان ذخیره این سال های اخیر را در چارچوب دارد. از هدف پورحمیدی چند شب پیش در دیدار جام حذفی مقابل ذوب آهن موفق شد ضربات پنالتی بازیکنان اصفهان را مهار کند که باعث شد تراکتورسازی به دور چهارم صعود کند.

با توجه به انگیزه بالای حسین پورحمیدی برای رویارویی با تیم سابقش، مطمئنا این دروازه بان می تواند روزهای سختی را برای مهاجمان و هافبک های هجومی تیم استقلال رقم بزند. با اینکه در 4 فروردین برابر همان تیم اصفهانی (که چند روز قبل آن را حذف کرده بود) 4 گل به ذوب آهن زد و در دیدار مقابل نساجی خود و تیمش را شکست خورده دید اما قطعا برای مسابقه. مقابل استقلال در روز چهارشنبه 12 این هفته کوهی از انگیزه است که در اقدامی مشابه جواهری که باعث حذف پرسپولیس شد امتیازات مهمی را از استقلال بگیریم و این تیم را برای رسیدن به قهرمانی سخت کنیم. فراموش نکنیم که در این دیدار حسینی نیست و خالدآبادی قرار است در دروازه آبی پوشان تهرانی بایستد.

باید ذکر شود؛ دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: ارزش یک غایب در اراک مشخص شد; پرسپولیسی ها نگران بیرانوند هستند!/ رقیب و ذخیره بیرو درخشید، جانشین او ناکام ماند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال