درخواست آجورلو در ورزشگاه استقلال تایید شد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب موافقت با واگذاری 400 هکتار زمین برای ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال را تایید کرد.

درخواست آجورلو در ورزشگاه استقلال تایید شد

بعدها مدیر عامل سابق Les Bleus در مصاحبه ای مدعی شد که 400 هکتار زمین را برای ساخت ورزشگاه گرفته است. مدیرکل فعلی Les Bleus که در این برنامه به صورت زنده روی آنتن می رفت در پاسخ به آجورلو گفت: اگر شما بیایید و بگویید ما 400 هکتار زمین گرفته ایم پس کجاست؟ 400 هکتار از پیشنهاد شما در 400 متر به ما نشان دهید. به شعور هوادار توهین نکن.

*در ضمن سه ماه پیش با حضور آقای حبیب کاشانی با آقای درویش (مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس) تماس تلفنی داشتم و در همان زمان زمین دیگری به این باشگاه پیشنهاد شد که تصمیم گرفتند. کنید. جنوب تهران فارغ از رنگ ها و جریان ها، توانایی های منحصر به فردی دارد که سال هاست نادیده گرفته شده است.

1837555



مجله اخبار فوتبال داخلی

به نظر می رسد رهبران وقت مشکل را به سرمایه گذار خارجی واگذار کرده اند. سوال بعدی یافتن زمین مناسب برای ساخت ورزشگاه بود که آجورلو نیز در چند نوبت گفت که از وزیر ورزش خواسته زمینی برای انجام این ماموریت در اختیار او بگذارد که جایی ندارد. البته عمر مدیریتی آجورلو آنقدر طولانی نبود که بتواند به این وعده بزرگ عمل کند. او یک روز بعد از بازی استقلال و ذوب آهن برکنار شد

عباس تقسی نژاد در این توییت نوشت:

* زمانی که آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بود به او پیشنهاد افتتاح ورزشگاه ورزشی استقلال شهر آفتاب را دادم. آنها با انگیزه زیادی پذیرفتند و قرار شد 400 هکتار زمین به استقلال واگذار شود.

* اخیراً انتقادهایی مبنی بر نبود چنین زمینی از سوی مدیران استقلال شنیده می شود. این زمین موجود است و البته به دلیل عدم امضای قرارداد قطعی به دلیل برکناری آقای آجورلو، می توان گفت که زمین واقعاً متعلق به استقلال نیست، «اما می شود».

*متاسفانه همه ما عادت داریم زمان زیادی را صرف انتقاد از مدیر قبل از خود کنیم و با اتلاف وقت به زودی مورد انتقاد مدیران بعد از خود قرار خواهیم گرفت و این دور باطل همچنان ادامه دارد.

* بعد از انقلاب به سختی ورزشگاه بزرگی در تهران ساخته شد و استقلال هم آمادگی این کار را داشت و هنوز هم امکانش وجود دارد. دسترسی آسان به فردگاه امام (ره) و مهرآباد، مترو، بزرگراه خلیج عربی و ده ها مزیت دیگر می تواند این ورزشگاه یا ورزشگاه های مشابه را منحصر به فرد کند و در واقع عامل توسعه در جنوب تهران باشد.

* در جلسات مشترک با آستان امام خمینی (ره) در نهایت مقرر شد در 17 ربیع الاول (22 مهرماه سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) احداث ورزشگاه ویژه استقلال راه اندازی می شود فردای این توافق آقا بودند!


سرویس خبر شماره: 1898512
12 آوریل 1402 در 12:45 ب.ظ
8K |

0نقطه نظر

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت:

* در تماس تلفنی با آقای فتح الله زاده پیشنهاد قبلی را به ایشان رساندم و آقای فتح الله زاده هم استقبال کردند. سردار آجورلو یک سرمایه گذار خارجی برای ساخت این مجموعه داشت و چون قرار بود این سرمایه گذار با اعتبار سردار سرمایه گذاری کند، پس از این اخراج، سرمایه گذار عملا عقب نشینی کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از موضوعات مهم مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، ساخت ورزشگاه اختصاصی بود. سوالی که در روز معارفه ریکاردو ساپینتو مطرح شد و مدیرعامل وقت آبی ها از حضور سرمایه گذار برای این موضوع خبر داد. البته ساخت ورزشگاه اختصاصی بودجه قابل توجهی می خواهد و آبی ها برای رسیدن به این هدف باید امکانات مالی زیادی را فراهم می کردند.

حال عباس تقدی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در توییتی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده است، توضیحات جالبی ارائه کرده است.

1837554