درخواست آزمایشی؛ اجازه تغییر بعد از جام جهانی

گفته می شود در جلسات کمیته فنی و برخی نشریات به عدم همسویی رختکن تیم ملی با اسکوچیچ اشاره شده است، اما به نظر می رسد حمایت سردار آزمون و دیگر ملی پوشان از سرمربی کروات، بازیکنان تیم ملی این کشور را به همراه داشته است. رابطه خوب با سرمربی تیم ملی دارند و این تنها بهانه اخراج اسکوچیچ است. مهمتر از همه در حالی که بحث حذف اسکوچیچ مطرح شد، همه ملی پوشان از جمله سردار آزمون از برنامه های آماده سازی تیم ملی در خردادماه و تقویم بازی های دوستانه تیم ملی در فیفا بعدی انتقاد کردند. هنوز روز مشخص نشده و بازی هنوز برگزار نشده و با تیم اروگوئه هم نهایی نشده است.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی بار دیگر با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود از اسکوچیچ حمایت کرد و خواستار حفظ وی حداقل تا پایان جام جهانی شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چندی پیش سردار آزمون در گفتگو با برنامه فوتبال از برتراز اسکوچیچ حمایت کرد و حتی برنامه های آماده سازی تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال برای حمایت از سرمربی را زیر سوال برد. این بار به بهانه برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان! و شایعات اخراج اسکوچیچ یادداشتی را در صفحه شخصی خود در حمایت از اسکوچیچ منتشر کرد.

در ادامه نوشته سردار آزمون چنین آمده است: ما بازیکنان از شما می خواهیم که چیزی را تغییر ندهید، همه چیز را بعد از جام جهانی رها کنید.

وی نوشت: ما ملی پوشان جمهوری اسلامی ایران از تلاش ها و حمایت های دولتمردان متناسب با حمایت های کلی تیم ملی تشکر می کنیم. اعلام می کنیم در شرایط کنونی بچه های تیم ملی با کادر فنی همکاری کنند تا مثل گذشته دل مردم ایران را شاد کنند. و در این مقطع حساس و کوتاه تا جام جهانی به ما اعتماد کنید و از تیم ملی حمایت کنید.

باید منتظر ماند و دید که آیا این درخواست ها مورد تحلیل قرار می گیرد یا خیر. شاید در ساعات و روزهای آینده باز هم بخشی از این متن ها در صفحه ملی منتشر شود.البته علیرضا بیرانوند و احمد نورالهی هم پیش از سردار آزمون در حمایت از اسکوچیچ پست گذاشتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1832574
17 جولای 1401 ساعت 12:40 |
7.7 هزار امتیاز خبر|

32نقطه نظر

مهاجم تیم ملی: به ما اعتماد کنید