درخواست از باشگاه استقلال; از یک داور با تجربه استفاده کنید

باشگاه استقلال بر این عقیده است که در دو بازی آینده تعداد اشتباهات داوری که در بازی های گذشته این تیم رخ داده نه از سوی آبی ها قابل تحمل است و نه تیم های مقابل. این احتمال وجود دارد که با توجه به حساسیت دیدار استقلال مقابل گل گهر، کمیته داوران یک داور باتجربه را برای قضاوت این دیدار به میدان بیاورد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهمترین اعتراض آبی ها در هفته های اخیر خطای اعلام شده به سود سپاهان در برخورد جعفر سلمانی با محمد رشید مظاهری در دیدار با سپاهان و همچنین گل مردود در دیدار با تیم پیکان بود. . در حالی که باشگاه در حال ساخت فیلم بود، منتشر کرد که در ابتدا کمک داور برای علامت زدن گل به خط میانی رفت. حتی باشگاه استقلال در دیدار با نساجی که با نتیجه 3-1 به سود استقلالی ها تمام شد به داوری اعتراض کرد.

اخبار دریافتی از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این باشگاه در تلاش است تا با مکاتبه رسمی و شفاف با کمیته داوران، درخواست استفاده از داوران مجرب برای مسابقات این تیم را داشته باشد. به خصوص در دو بازی آینده که آبی ها به مصاف تیم های گل گهر و فولاد می روند. تیم های مدعی قهرمانی در این فصل بازی.

کمبود VAR در ورزشگاه‌های ایران باعث شد نه تنها استقلال بلکه اکثر تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی دچار اشتباهات داوری شوند و باید منتظر ماند و دید بالاخره فدراسیون فوتبال چه زمانی موفق به معرفی این فناوری در ایران می‌شود. چندی پیش رئیس کمیته داوران اعلام کرد که فدراسیون فوتبال با یک شرکت بلژیکی برای معرفی این فناوری به توافق رسیده است.