درخواست استقلالی ها رد شد، دربی با داور ایرانی

خسرو حیدری مربی تیم استقلال در مقابل دیدگان استقلالی ها به کمیته داوران پیشنهاد استفاده از یک داور خارجی برای دربی حذفی را داد.

خداداد افشاریان امروز رسما به این درخواست واکنش نشان داد و گفت: بهترین تصمیم این است که یک داور خارجی بیاورم و پشت آن داور پنهان شوم. تصمیم او چه خوب و چه بد باشد، من پشت سرش می ایستم و به کارم ادامه می دهم. این بهترین و کوتاه ترین راه است و من و فدراسیون فوتبال راحت می شویم. اما فینال ایران با داور ایرانی برگزار می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و نساجی که با نتیجه 4 بر صفر به سود استقلالی ها به پایان رسید، برخی از بازیکنان این تیم از علیرضا فغانی و علیرضا فغانی برای بازی فینال این تیم درخواست کردند. جام حذفی یا از داور خارجی استفاده کنید. از نظر شاگردان ریکاردو ساپینتو همچنان اشتباه هند گلسیانی در بازی قبل را باور دارند و اعتراض دارند که تصمیم پیام حیدری در صحنه مذکور به نفع آنها نبوده است.

خداداد افشاریان با اشاره به حساسیت بازی روز چهارشنبه، قول استفاده از تیم داوری قوی را داد و حتی گفت که می تواند از دو داور پشت دروازه استفاده کند تا از تضییع حقوق تیم ها جلوگیری کند. استفاده از داوران پشت دروازه مدت هاست که جای خود را به داور ویدیویی در فوتبال جهان داده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1939978
05 ژوئن 1402 ساعت 10:53 |
4.5 هزار |

0نقطه نظر

با این اوصاف باید گفت درخواست باشگاه استقلال و اعضای این تیم از سوی کمیته داوران رد شد و دیدار دو تیم قطعا چهارشنبه با داوری ایرانی برگزار می شود. پرسپولیسی ها روز قبل این درخواست استقلالی ها را محکوم کردند و به دفاع از داور ایرانی آمدند.

دربی جدید با داوری ایرانی برگزار می شود. این خبر رسمی خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران است.

درخواست استقلالی ها رد شد، دربی با داور ایرانی